Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snorkfrøknå
det spørs vel vilket grunnlag hun melder deg på...
å om du kan bevise at hun hater deg og hvorfor...
lykke til.. det går nokk fint
ORIGINAL: *Bethina*
Jeg hadde valgt å samarbeide med barnevernet for å bevise at jeg kan ta vare på mitt/mine barn[:)]
Jeg tenker at hvis man anmelder og går til motangrep på vedkommende, så kan det vekke større mistanke fra barnevernet og slikt[8|]
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: Moli
Takk for svar[:)] Jeg skal dit på fredag på møte.. Gleder meg ikke, men jeg har ikke noe å skjule så det går nok bra[:)] Men hva kan man gjøre liksom? Dette menneske er "koko" og kommer nok til å gjøre det igjen er jeg redd...[8|][&o] Slitsomt.. Irriterende og provoserende..[>:] Kan man anmelde dette mennesket for f.eks trakassering el? Noen som vet?
Hvis dette mennesket gjør det igjen er det ikke sikkert de tar opp en ny sak[:)] Det er slitsomt og frustrerende,men barnevernet vil bare snakke med deg. ikke sleng dritt om den andre personen,bare samarbeid så godt du kan,så går det nok greit[:)] Du akn anmelde dette mennesket for trakassering,men du kommer ikke langt med bare denne saken. Jeg ville oversett henne og konsentrert deg om å gjøre det beste ut av situasjonen[:)] Og tro meg jeg vet det er vanskelig. Håper det går bra på møtet og at du kan senke skuldrene dine igjen[:)]
Takk for svar[:)] Jeg skal dit på fredag på møte.. Gleder meg ikke, men jeg har ikke noe å skjule så det går nok bra[:)] Men hva kan man gjøre liksom? Dette menneske er "koko" og kommer nok til å gjøre det igjen er jeg redd...[8|][&o] Slitsomt.. Irriterende og provoserende..[>:] Kan man anmelde dette mennesket for f.eks trakassering el? Noen som vet?
Hvis dette mennesket gjør det igjen er det ikke sikkert de tar opp en ny sak[:)] Det er slitsomt og frustrerende,men barnevernet vil bare snakke med deg. ikke sleng dritt om den andre personen,bare samarbeid så godt du kan,så går det nok greit[:)] Du akn anmelde dette mennesket for trakassering,men du kommer ikke langt med bare denne saken. Jeg ville oversett henne og konsentrert deg om å gjøre det beste ut av situasjonen[:)] Og tro meg jeg vet det er vanskelig. Håper det går bra på møtet og at du kan senke skuldrene dine igjen[:)]
Thank you[:)] Går nok bra, det vet jeg jo.. men jeg blir kvalm og dårlig ved tanken på at jeg må dit...[&o] Dette mennesket er kun ute etter å ødelegge meg...begynner å bli passe lei nå..[&o] Gleder meg bare til å bli ferdig med møtet egentlig[:)]
Off a meg[&o] Hvis hun plager deg,så snakker du med politiet. Det er ikke verdig å gå rundt på nåler og lure på hva som kommer etterpå. Håper hun slutter etter dette,for dette er jo forferdelig belastende.
ORIGINAL: MIZZbigBADAbing
Mamma ble meldt til barnevernet hun også,da det til stadighet kom politi til oss,gjerne med blålys,jeg måtte jo ha det forferdelig.
Det er så fint at folk trekker sine egne sluttninger,for dette var da kjæresten til mamma,som kom på besøk.Og blålysene var som regel i min ære,såeh.
Sier som de andre her,samarbeid med dem,de ser nok hva som er fakta å ikke ganske fort.
Mamma fikk en beklagelse,og alt var i sin skjønneste orden igjen [;)]
ORIGINAL: Mamasan
Mamma ble meldt til barnevernet hun også,da det til stadighet kom politi til oss,gjerne med blålys,jeg måtte jo ha det forferdelig.
Det er så fint at folk trekker sine egne sluttninger,for dette var da kjæresten til mamma,som kom på besøk.Og blålysene var som regel i min ære,såeh.
Sier som de andre her,samarbeid med dem,de ser nok hva som er fakta å ikke ganske fort.
hehe, fælt og samtidig litt morsomt [8D]
ei venninne av meg er muslim, jobber som tolk for politiet innimellom og da kommer de ofte kjørende i politibil og henter henne hvis de trenger hjelp til noe som haster... mange av naboene som tror de er kriminelle og det hviskes mye i nabolaget om terror og sånt [:D]
Venninna di er sikkert den terroristen[8D]ORIGINAL: engle_mamma
Vil bare si lykke til jeg[:)]
Dette kommer til å gå så bra, har selv hatt møter med barnevernet, og de er veldig flinke, så ikke grue deg til møte, samarbeid så godt du kan (lettere sagt at man ikke skal grue seg, gruet meg selv, men prøv og trekk pusten og hev hodet).
Så lenge du har hatt samtale, og de ikke finner ut noe av det som melderen har sagt og melderen igjen melder inn igjen og igjen, så gjør nok barneverndet noe med det, du har jo som du sier ingenting og sjule og det vil barnevernet se og om samme person melder i fra fler ganger skjønner de jo tegningen[:)]
Kontakt politiet om personen virkelig trakaserer deg, for dette høres virkelig slitsomt ut[&o][&o]
Masse masse lykke til, dette kommer til å gå så bra[:)][:)]
ORIGINAL: Mamasan
hehe, fælt og samtidig litt morsomt [8D]
ei venninne av meg er muslim, jobber som tolk for politiet innimellom og da kommer de ofte kjørende i politibil og henter henne hvis de trenger hjelp til noe som haster... mange av naboene som tror de er kriminelle og det hviskes mye i nabolaget om terror og sånt [:D]
Haha! Det må jo være fryktelig slitsomt for de rundt[8D] "smeller det nå, smeller det NÅH! Åh gud det veltetet et bosspann. HVA VAR DET??? I tilfluktsrommet!" *humre*
Folk blander seg inn i ting de ikke har en anelse om... At det går ann...[:-][:D] Må le litt da..ORIGINAL: tone86
Vil bare ønske deg lykke til! Er ikke ofte jeg er på generelt, så kjenner ikke til deg...
Trur ikke du skal bekymre deg for barnevernsiden av saken [:)] De er stort sett oppegående, trivelige mennesker![:)]
Hva du skal gjøre med den andre dama vet jeg desverre ikke... [8D] men kan jo høre med bv-tjenesten, tipper de har vært borti en del sånt..[8D]