.

• Trådstarter Trådstarter Slettet medlem 31228
  • Opprettet Opprettet
Haha!! Ja, komplimanger får man vell ikke nok av[:D]

hahaha. såpass. sjefen min spurte ei om legitimasjon en gang, og det viste seg at hun var 38 hahahha.

Hehehe! Jeg opplevde det samme for en mnd siden! Gikk å fniste av det hele dagen!!! [:D]

Ja er ikke sånt herlig! Du kan tro jeg ble blid da jeg ble bedt og leg på polet i fjor vår!! Da hadde jeg bare hatt lov til å handle der i 13 år!! he made my day!![:D]

Kult!

Men eeeeh... Aldersgrense på paracet? Nå jobber jeg jo "innenfor" dagligvarehandelen, selv om jeg er på kontor, men visste jammen ikke at det var aldersgrense på paracet! [8D]

ORIGINAL: Grete71

Kult!

Men eeeeh... Aldersgrense på paracet? Nå jobber jeg jo "innenfor" dagligvarehandelen, selv om jeg er på kontor, men visste jammen ikke at det var aldersgrense på paracet! [8D]

Joo, det er det, også har man bare lov å kjøpe en og en pakke!
[:)]

ORIGINAL: Cameleon

Kult!

Ja men to av ikke-samme-sort. [8D] 1pk paracet og 1pk ibux går... Sa de på apoteket.. [8D]

ORIGINAL: Cameleon

Kult!

Ja men to av ikke-samme-sort. [8D] 1pk paracet og 1pk ibux går... Sa de på apoteket.. [8D]

kommer ann på hvilke virkestoffer som er i. en ibux og en paracet er lov, men ikke en ibux og en ibuprofen for de har visst samme virkestoffer...
det er til og md aldersgrense på nesespray og pyricept.
til og med sånn lita flaske med romessense som man bruker i kake og sånn er det aldersgrense på hehe

Hihi det er jo Norge i et nøtteskall... [:D] Er jo bare å gå inn og handle en gang til, og gå i en annen kasse! [8D] Med tanke på å kjøpe 2 pk'er paracet.. [;)]

Back
Topp