90 tallet!

Stjerna_82

Glad i forumet
Skal i 30 års lag med 90 talls innpreg.
What to wear??

har ikke noe klær igjen fra 90 tallet.

tenker da p snekkerbukser, buffalo osv.

Var på fretex idag, fant dressbukse med glitter i, og sånn ryggsekk man feste foran på brystet. hehe..

men, farger? tilbehør? topp??

noen forslag??[8D][8D][:D][:D]

skjørt over bukse var en hit, tror det var på slutten av 90 beg av 2000.

Æ huske æ haddde en sånn ransel man kunne feste på magen

Jeg forbinder 90-tallet med sjokkrosa...[:)] Og ang. overdel - body var i allefall hipt her på 90-tallet! Og Jack & Jones-gensere..adidasjakker og ikke minst stram t-skjorte oppå pologenser[:)]
Husker ikke at glitter var spesielt in, men det var det sikkert[:)]

Jeg husker i alle fall at body-glitter kom på den tiden. vi hadde egen type glitter til å ha i utringingen, men noen brukte det på armene og i ansiktet og.

Adidas kneppebukser, Buffalosko, MissSixty bukser som er aaaaalt for lave i livet, splittbukser med skjørt over, Champion-gensere, Fila sko, permanent, lilla/blå hårmaskara, Sefabukser.... Hihi....lenge leve fjortisstiden[:D]

Metalliske farger, korte topper, bukser med SLENG (gjerne fargerike, jeg hadde knallrosa og ganske knæsj grønn), sånn kastemerke i pannen, negle-piercing, bittesmå ryggsekker (gjerne med pels), og disse ryggsekkene som hadde en stropp på skrå over magen.

Og en ting jeg husker fra jeg var liten (jeg er født i 88 da, så mestparten jeg husker er jo fra sent på nittitallet), er at jenter gjerne hadde løse pyntekrager som de brukte til kjoler, og både jenter og gutter (tror jeg) brukte disse armstrikkene for å lage posete ermer på skjorter. [8D]

HÅRMASKARA!! Husker dere dem?? [:D]
Og så var det veldig poppis med sånne striper som man festet i håret hos frisøren, jeg hadde lilla. [:D]

Ser for meg USA-sokker rulla nedover, hårmascara, blå mascara til øynene, de "trådaktige" halssmykkene som satt tett inntil fordi det var strikk i dem, panneluggen høyt med spray (alà "Alle elsker Mary", hehe), Buffalosko... Og de Adidasbuksene med knapper nedover, ja, husker jeg ønska meg sååå dem, haha!!

Og korte topper som gikk til over navlen, det var kult, ja [X(]

Åhh så morro:):)

Takk for svar jenter!!![:D][:D][:D]

har funnet svart dressbukse med veldig sleng, skrå sekk, svart pannebånd, og svart sånn halsbånd med sløyfe på.
hehe..

men føler det blir veldig svart.

ut og finne topp idag, men vet ikke hva jeg skal se etter[8|][8|][8|][8|]

Bukseskjørt, store gule adidas gensere, gjerne noe spygrønt og sjokkrosa. Store flanells skjorter. Tennis sko

Back
Topp