90% <3

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Sykt!! Siste innspurt nå :) Jul, nyttår og så baby <3 Flere som har bikket 90tallet?
55de032eaaf717402bf29993b36e5d3a.jpg

Ikke før om 4 dager. Men det går fort :)

Har enda litt tid igjen før jeg er der :p

ImageUploadedByBV Forum1481180745.454662.jpg

Japp! Nesten uvirkelig hvor kort tid det er igjen. I morgen er jeg 37+0 og da regnes faktisk svangerskapet som fullgått :o

Syns tiden går ekstremt fort! Kjenner jeg stresser litt med å få inn de siste julegavene [emoji14] greit å bare å ha å pakke inn igjen :)
676c50308beadd18441838224aa94de8.jpg

Og dagen før min hehe... Men jeg tror jo egentlig han kommer på din termin ;)

Frøkna mi kom 5 dager før termin, så jeg tror jeg kommer nærmere din termin, jeg. :p Kjenner generelt jeg blir overraska om jeg går på overtid, er ganske forberedt på at det kan bli romjulsbaby. :p

Frøkna mi kom 5 dager før termin, så jeg tror jeg kommer nærmere din termin, jeg. [emoji14] Kjenner generelt jeg blir overraska om jeg går på overtid, er ganske forberedt på at det kan bli romjulsbaby. :p
Hehe da tar du min, så tar jeg din ;) Om du vil ha baby på bursdagen din da? Jeg håper egentlig min velger en annen dag enn min, så han får sin egen dag.

Hehe da tar du min, så tar jeg din ;) Om du vil ha baby på bursdagen din da? Jeg håper egentlig min velger en annen dag enn min, så han får sin egen dag.

Gjør meg ingenting. :p Ingen som orker å feire noe på min bursdag uansett. Er det snakk om å ta seg en fest så er alle utfesta etter jul og orker ikke, og ber jeg til kaffe og kaker så tar folk med lavkarbokaker og det jeg lager blir ikke spist. Så føler ikke min bursdag blir så viktig oppi det hele uansett. ;)

Gratulerer jenter! Nå nærmer det seg med stormskritt! :D
Jeg ligger enda på 83% :)

ImageUploadedByBV Forum1481206794.767419.jpg
Jaa :D

Back
Topp