9 veker i dag

ORIGINAL: *Prinsessa*

Quote den en gang til a jenter!! haha

Ja, vent litt a, så skal jeg prøve..

[8D]

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

ORIGINAL: MiniGull

Må bare flire litt av meg selv nå :P hehehe... får skylde på at jeg er i veldig tidlig "ammetåke" hahaha... men det ble iallefall noe å snakke om en liten stund ut av det da :p hehehe

hehe ja!!
Hvis det er noe trøst, jeg også skylder på "ekstremt tidlig ammetåke.." hehehe[;)][8D]

Det er bra jeg ikke er alene :P hehehe...

Da sniiiker jeg meg tilbake til september-forumet før jeg lager ennå mer drama her :P (sånt skjer når man er ekstremt dårlig i matte [;)]) hehehe

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Må bare flire litt av meg selv nå :P hehehe... får skylde på at jeg er i veldig tidlig "ammetåke" hahaha... men det ble iallefall noe å snakke om en liten stund ut av det da :p hehehe

hehe ja!!
Hvis det er noe trøst, jeg også skylder på "ekstremt tidlig ammetåke.." hehehe[;)][8D]

Det er bra jeg ikke er alene :P hehehe...

Da sniiiker jeg meg tilbake til september-forumet før jeg lager ennå mer drama her :P (sånt skjer når man er ekstremt dårlig i matte [;)]) hehehe

Bare for å irrietere *Prinsessa* litt til så qouta jeg denne også.. hehe[;)][8D]
Syns nå ikke du lagde drama da, bare trevlig med besøk!![:D] (av ekte folk vel og merke.. hehe[;)])

hehe nå gadd jeg ikke qoute mer, din Knott.. heheheh[;)][;)]

hahahaha[:D][:D]

Seiern er vår seiern er vår vi har vunnet (bebisen min) seiern er vår seiern er vår!!!

Uuuuh, for en humor vi har på en mandag... hahahaha[;)][;)]   <---- Det er PepsiMax i glasset assa!!![8D]

Haha oversliten her!! Etter påskefrokost i barnehagen, med foreldre og styr[:D]

Hahaha hva skal jeg si?? ehhhmm, uuuh, oversliten etter å ha vært på BV i hele dag!?!?![:-][:-][8D]

Back
Topp