9 uker

Febbis

Gift med forumet
Hjelp, jeg synes tiden flyr jeg[:o]
Er ikke lenge siden jeg skrev tråden 8 uker....

Når jeg logger inn på bv står det:
TO CENTIMETER STORT OG LIKEVEL SJEF I KROPPEN DIN? Mange forteller at svangerskapstegnene er på sitt verste nå, med kvalme, trøtthet og hyppig vannlating. Kanskje er det ekstra vanskelig å holde på hemmeligheten?

Men jeg synes ikke jeg tisser mer, ikke er jeg kvalm eller har noen andre svangerskapsplager[&:]
Vet at jeg kanskje skal være glad for dette, men må innrømme at jeg bekymrer meg litt også....

Legen min sa til meg at vi damer bekymrer oss når vi ikke blir gravide, og så bekymrer vi oss når vi blir det, og vi bekymrer oss hvertfall etter barnet er født og lenge etter det er blitt voksent.

Men du har nok ingenting å være redd for, tror nok symptomer ikan komme og gå litt:) Dette går bra!

haha[:D] d tror jeg legen har veldig rett i!! hadde det bare hjulpet å bekymre seg, men d gjør d jo ikke, d hjelper ingenting,
men gjør bare vondt verre! jeg bekymrer meg ikke, men jeg blir fristet til å gjøre det, må bare bestemme seg for å slappe av å la det gå som d går. jeg føler det er min plikt å holde meg borte fra d som kan gjøre skade for svangerskapet og få i meg t som virker positivt[;)]

Jeg synes ikke jeg har mange symptomene jeg heller og jeg er også 9 uker nå. spennende å lese hva som skjer med babyen og med kroppen min. Føler meg uforskammet fin form! Hadde fryktet mye verre ja!

Jeg føler meg nesten ikke gravid[&:]

Men skal vel bare være glad for det, når jeg tenker meg om så klarer jeg ikke helt natta uten å stå opp å tisse lenger da... [8|] hmm....

Det eneste tegnet mitt hittil har vært- meget lavt blodtrykk- lite energi- og følt meg matt.. ikke har jeg fått vekket lukt sansen min heller som forrige gang- da var den ekstremt, nå er det som om den har blitt mindre[&:]- jeg hadde hyppig vannlating kort tid etter at jeg ble gravid, var vel i uke 4-5 tror jeg- da gikk jeg på do hvert 50. minutt, og det var slitsomt! så har det roet seg ned noen hakk..Kvalme har jeg minimalt med, den kommer og går par ganger i uken i noen minutter, så er det over- ikke har jeg spesielt lyst på visse matvarer heller [&:] nei denne graviditeten er mye mye forskjellig fra forrige gang- kan jeg kanskje håpe på en jente [:D]?

Back
Topp