9 uker

Cezilie

Flørter med forumet
Da er jeg 9 uker i dag:)
Ser så veldig frem imot uke 12! Da skal vi på tidlig ul pga medisiner jeg går på...
Og da skal vi fortelle gutta til samboeren min at de skal få en søster eller bror:)
Kan nesten ikke vente[:D]

Gratulerer med ni uker!! Jeg er også ni uker i dag. Prøver å ikke tenke så mye på det for da går tiden fortere. vanskelig da..
Lykke til med de neste 3 uker og den gode nyheten [:D]

Gratulerer med 9 ja! Jeg er også dere i dag, synes det begynner å hjelpe på litt nå!! Skal på tidlig UL på mandag, gleder oss til å se den lille! [;)]

Lykke til videre!!

Jeg ble 9 uker i går, men mistenker å bli satt tilbake et par dager.

Har også sykt lyst å bestille tidlig UL, men tenkte jeg skulle vente til uke 12, for jeg har på følelsen at man får et litt bedre bilde av knøttet da. :)

(vet ikke jeg hvorfor tickeren min sier noe annet. SKrev inn termindato riktig men.. )

Jippi for alle som er 9 uker og vel så det.
[:D][:D]
Var å 9 uker i går .. så jippi.. tre igjen til de magiske 12..[8D]

er også 9 uker idag :)

når kan man egentli dra på tidlig ultralyd?første gangen dette her så jeg aner jo ingenting :p hehe

ORIGINAL: Jillaroo

er også 9 uker idag :)

når kan man egentli dra på tidlig ultralyd?første gangen dette her så jeg aner jo ingenting :p hehe

Gratulerer til oss alle "termin-sent-i-mars"!![:D]

Ang tidlig UL, er det litt opp til hver enkelt. Jo lenger en venter jo mer er det å se. jeg ska på UL mandag, er da 9+3. Var på tidlig UL uke 11 forrige gang, og så en helt ekte minibaby allerede da!! Forventer ikke å se like mye nå, men pga jeg mistet uke 8/9 i vinter, ønsker vi en sjekk såpass tidlig.

Ser det er mange som er 9 uker i dag.
Gratulerer så masse masse til dere alle sammen.

Selv er jeg 12 uker i dag, så smiler litt ekstra, tross kvalem som ikke vil slippe (hadde lissom et stort håp om at akkurat på uke 12 så skulle all kvalme forsvinne hihi.. Optimist [;)]

Back
Topp