9 uker i dag <3

hope<3

Elsker forumet
Nærmer seg de hellige 12 ukene i alle fall... hehe :)
Hvor langt har dere kommet jenter ? å hvordan er formen ?

Her er jeg fortsatt kvalm :P men håper det roer seg til uke 12 i alle fall :)

Ja, det er herlig for hver dag og uke som går :) Jeg er 9+1. Formen er litt bedre enn den har vært, men er mye trøtt og må spise hver gang jeg blir kvalm. Jeg spiser aaaalt for mye pga det. Skrekk og gru mht vekta.. :(

Kvalm, trøtt og engstelig. Ellers bra =) Gleder meg til 23.des kommer å vi får svar =)

Så heldige dere er! Jeg er bare 5+6 uker på vei.. Føles som en evighet til 12 uker!! :p

Gratulerer med 9 uker :) Jeg er 7 uker imorra, gleder meg til jeg kan juble over 12 uker :) Formen er skitdårlig, kvalm hele tida, kaster masse opp, å spiser meget ofte.

jeg er 8 uker i morgen :)

suuuperkvalm og spyr som en gris....håper det gir seg snart.

7 uker på veg på onsdag! Merker ikkje noen ting til at eg er gravid!:-)

Gratulerer med 9 uker hope<3 

TuttiFrua skrev:
Ja, det er herlig for hver dag og uke som går :) Jeg er 9+1. Formen er litt bedre enn den har vært, men er mye trøtt og må spise hver gang jeg blir kvalm. Jeg spiser aaaalt for mye pga det. Skrekk og gru mht vekta.. :(

Jeg må også spise hver gang jeg er kvalm! Og så blir jeg kvalm når jeg er sulten! Mat er det eneste som hjelper. For jeg er sulten støtt 

Gratulerer med 9uker<3 Kommer etter på onsdag, da er det 9uker her også :D
Blir så gøy når vi er kommet over 12uker, å magene kommer, ordinær UL osv :D

Formen her er så som så. Noen dager værre enn andre, men stort sett kvalm hver dag, men går over når jeg spiser. Må spise minst hver 3time :P

Jeg er 7+2...
formen er ikke på topp... trett som juling, jeg må spise for å regulere kvalmen, og krykkene er mine beste/værste venner... krykkene er jeg innstilt på å bruke ut svangerskapet denne gangen og...

Jeg er 6 +5 så har enda en stund igjen til 12 uker, glad for hver dag som går! Syntes de første mnd i graviditeten er de vanskeligste psykisk! Alt er så usikkert liksom, men prøver å tenke positivt! Er litt uggen og en del trøtt, men ellers merker jeg ikke så veldig mye.

rattis med 9 uker! 9+3 her, og i likhet med de fleste andre her så spiser jeg hele daen for å holde kvalmen nogenlunde i sjakk, vi komer til å bli noen dundrer alle sammen vel hehe

Så KOSELIG med 9 uker :) Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på det selv, men gud hvor koselig det var med 9 uker nå i dag :) Er litt som du skriver - passeringa av uke 12. Jeg vil tro at den er litt befriende :)

Jeg er selv 9 uker i morgen :) Bare 3 uker igjen - og vips, så har jeg passert 12 uker. Herlig. Jeg ser at det er mange som er kvalme! HOLD ON, BE STRONG! Selv kjenner jeg ingenting bortsett fra litt ømme bryster, så jeg kan over hodet ikke klage. Men til dere som ikke føler dere helt på topp: Tenk på den fine premien dere får :)

Gratulerer med 9 uker! :)

Her er jeg ikke mer enn 5 uker på vei, så har et godt stykke igjen å  gå enda :)

Gratulerer. :)
Her er jeg 10 uker på torsdag. :) Uke 12 nærmer seg virkelig! :) 

knertpåvei skrev:
rattis med 9 uker! 9+3 her, og i likhet med de fleste andre her så spiser jeg hele daen for å holde kvalmen nogenlunde i sjakk, vi komer til å bli noen dundrer alle sammen vel hehe

HAAHAHAHHAA ! ja jeg er redd for det ja, svære damer med svæære mager :)

Grattis med 9 uker!

Er kun litt over 6 uker og veien til 12 føles som en eeeeeeeeeeeevighet....:s

Men desverre er kvalmen er på topp...:p

9+2 her.. Er ikke helt i form.. Sliter mye med blodtrykksfall, men gjorde det sist og.. Menmen, jobber enda og håper jeg kan fortsette med det! :-)

Er 6 uker i dag, formen har vært fin hittil. Er jo veldig trøtt da, også kjenner jeg at kvalmen begynner å komme snikende...

Back
Topp