9 uker å JEG DØR AV KVALME

HEI[:D]

har selv hatt store problemer med kvalme, spesielt i første, da spydde jeg hver dag til 6 mnd nesten var over, jeg fungerte rett og slett ikke. har desverre ingen råd tiø deg, ettersom ingenting funket på meg... men får håpe at det bare er for en liten periode...

masse lykketil[:D]

Jeg var kvalm under første svangerskapet, men spydde aldri. Under dette svangerskapet ahr jeg knapt vært kvalm (bare litt på kveldstid, men spiste allikevel). Men har endret kosthold siden forrige gang. Jeg spiser ikke melkeprodukter, ikke sukker (isåfall veldig lite) og ikke gjærprodukter. Spiser surdeigsbrød uten gjær, og drikker ikke melk eller yoghurt. Mange sier at endring i kostholdet kan hjelpe dersom man er dårlig. Har ikke vært på langt nær så kvalm denne gangen som forrige gang. Kanskje verdt å prøve?

Går inn i uke 28 på søndag og låg godt under dyna i dag men var bare å springe ut til doen [;)]
Men har ikke hatt problem med å spise etter jeg har spyd så derfor slipper jeg sykehuset.
Mangen som sier melk skal hjelpe men liker ikke det så jeg har kjøpt meg iskaffe så jeg blander i melk rorer ned magen så jeg ikke spyr flere en to ganger til dagen [:D]
Håper det går over for deg!!!!!

Sleit med det de 4 første mnd jeg også. Ble mye salt potetgull da ja! Du får trøste deg med at så snart kvalmen forsvinner kan du ikke huske hvordan du hadde det da du var kvalm i det hele...[:)]

Pulsatilla (homeopat, fås reseptfritt)kan dempe kvalmen...

Da vil jeg heller spy en å bli stokken [:D]
Har nåleskrekk til de grader [:D]
Oprasjoner gjør meg ikke noe men nål, NEI TAKK [;)]
(er rar ja [:D] [:D])

Jeg anbefaler ingefærte. Hjelper meg, men er nok ikke så veldig plaget av kvalme som andre. Kaster ikke opp.

Back
Topp