9 mnd kontroll i dag

tripptrapp

Forelsket i forumet
Snuppa har vært liten av vekst fram til nå. Nå har hun strekt seg 5 cm på 6 uker [:D] Hun er blitt 71,5 cm og veier 7900 g - lang og tynn. Merker at bagvogna (sovevogn) begynner å bli liten snart [;)] Godt at barnehagevogna/sovevogna e på plass [:)]

Høres flott ut [:D]
Snuppa mi var forrige uke 73 lang og veide 7940 hehe
Så de er ganske jevne da [:)]

ORIGINAL: **tvilling85**

Høres flott ut [:D]
Snuppa mi var forrige uke 73 lang og veide 7940 hehe
Så de er ganske jevne da [:)]

Artig, de er omtent like store [;)] Så fort tiden går, hun ble 9 mnd i dag og på neste kontroll blir det 1 årskontroll med vaksine. . .

Snuppa har nett begynt å bruke str 74, duverden jeg merker at hun har vokst kjapt siste mnd. Må skynde meg å bruke klær før de blir for kort for henne. Jeg har avventet med å kjøpe klær til barnehagen før kontrollen. Ville se hvor lang hun er blitt. Har bestemt meg for å gå inn for høst/vårdress str 80, så kan vi bruke fleece/strikkeklær under.

ORIGINAL: singa

Ja de vokser til de småttingane våre. Vips er de blitt alt for store.
Jenta mi er tydeligvis tung ho i forhold.
Ho var 72,5cm og 9380g i forrige uke, ho blir 9 mnd i mårra. Lille bolla til mamma.

Hun høres jo herlig ut!!! [:)] Jeg traff ei på bussen som hadde ei go og rund 9 mnds jente på 10,5 kg, hun var såååå trillsøøøøt!!!

ORIGINAL: singa

Ja de vokser til de småttingane våre. Vips er de blitt alt for store.
Jenta mi er tydeligvis tung ho i forhold.
Ho var 72,5cm og 9380g i forrige uke, ho blir 9 mnd i mårra. Lille bolla til mamma.

Godt det er noen andre som har små boller også [:D] Oda blir 9 mnd denne uka, sist vi veide og målte henne var hun 73 cm lang og 10.550 kg [:D], det er ca en mnd siden. Skal på kontroll igjen på torsdag så er litt spent...

Snuppa mi var 71cm (målte selv til 73, men...) og 9,6kg på 9mnd kontroll. Men hun er egentlig ganske slank. Var en del rundere for en måned eller to siden [8D]

De er så søøøøøte nå![:)][:)][:)][:)]

Back
Topp