9.april.

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Tøsa^^
Toreodor Flelgen

Floedor Telgen

Tandre Flelgen

Reggis Fleggis Toris Flois

Senôr Reggio-Toriso Flois

ORIGINAL: *Månestråle*

Ja det er jo bursdagen min [:D]

Og ja jeg vet hva du egentlig vil frem til [;)]

ORIGINAL: Miss Trash a lot

nope, men det er bare fordi jeg har gullfisk hukomelse, og husker ikke datoer på noen ting[8D]
Det tok meg nesten 2år før jeg huska når xen hadde bursdag[8D]

Jo men denne datoen skulle du jo hørt i minst ni år i grunnskolen, og kanskje også tre år på videregående. Minst.

For å sitere en dere sikkert ikke har hørt om engang... "Jeg roper med siste pust av min stemme, du har ikke lov til å gå der og glemme"!

Ja, det vet jeg. På hver "historiske" dag, pleide pappa å gi korte foredrag i stikkordsform når han åpnet persiennene mine om morgenen[8D]

ORIGINAL: MammaOkt

ORIGINAL: Tøsa^^
Toreodor Flelgen

Floedor Telgen

Tandre Flelgen

Reggis Fleggis Toris Flois

Flensis Utflodis

ORIGINAL: *Meya*

nope, men det er bare fordi jeg har gullfisk hukomelse, og husker ikke datoer på noen ting[8D]

Jo men denne datoen skulle du jo hørt i minst ni år i grunnskolen, og kanskje også tre år på videregående. Minst.

For å sitere en dere sikkert ikke har hørt om engang... "Jeg roper med siste pust av min stemme, du har ikke lov til å gå der og glemme"!

det diktet gjør sterkt inntrykk hver eneste gang jeg hører det...      Du må ikke sove, Arnulf Øverland..

Selvølgelig!
Ser at det er 31% som ikke vet det, helt ærlig så syns jeg det er litt skremmende...

ORIGINAL: valentinesbaby

ORIGINAL: *Meya*

det diktet gjør sterkt inntrykk hver eneste gang jeg hører det...      Du må ikke sove, Arnulf Øverland..

Meg og.. Sterkt dikt!

ORIGINAL: Vestlandstaus

Ja, eg vet også hva som skjedde 20. april 1944. [;)] 

For ikke å snakke om 20. april 1889...

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: Vestlandstaus

Ja, eg vet også hva som skjedde 20. april 1944. [;)] 

For ikke å snakke om 20. april 1889...

Eller 28. juni 1914.

ORIGINAL: MammaKarri82

hehe ja hvilken nordmann vet ikke det[:)]

Nei!!!! Men jeg er svensk[8D]

Jeg er meget flau akkuratt nå[>:]

Vet det jo egentlig, har hatt skikkelig foredrag om dette i 10. klasse og fikk 5+ og jeg har vært i Auchwits, Birkenau, Ravensbruck og Sachsenhausen... men kom ikke på det nå, men husker det selvsagt når jeg leser det[X(][8D]

Minstemann blir født! [:D]

Hihi....ja, jeg vet noe annet som skjedde den 9 april også da....

Nope, har ingen aning...

.. Men til mitt "forsvar" så har vi faktisk aldri hatt histore, geografi og div. andre fag på skolen..  [8D]

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

Nope, har ingen aning...

.. Men til mitt "forsvar" så har vi faktisk aldri hatt histore, geografi og div. andre fag på skolen..  [8D]

Steinerskolen?

Ja det vet jeg, pluss at mannen min har bursdag i dag [:D]

Back
Topp