9-10 dpo og lite symptomer

Eneste jeg kjente når jeg ble gravid var stikkinger i magen innimellom.
Men hadde fint lite symptomer før uke 5.
Spennende! Høres ut som det er vanlig med lite symptomer, men du hører jo så mye om de som kjenner det få dager etter el så da blir man fort bekymret :p

Hehe, ikke mening å være krass. Men så mange forventer/leter etter symptomer lenge før egget evt har festet seg. Det er jo mye teori på at det er HCG som lager symptomene, og har man nok symptomer, så har man også positiv test. Jeg missforsto nok overskriften din, da jeg leser at du er 9-10 dpo og har ingen symptomer, og tror da at løpet er kjørt?
Skal ikke være kvass, men da må andre også låve å ikke være så hårsår ;) Lykke til, håper du er gravid :)
Fint du ikke mente å være krass. Tror nok ikke folk er hårsår, men hvis du leser svaret ditt så hørtes du fryktelig negativ og litt nedlatende ut med tanke på at det ikke var sikkert jeg var gravid. Men du mente det nok sikkert ikke slik. Grunnen til at jeg følte håpet forsvant er fordi du hører om de som har så mye symptomer, og for de fleste fester vel egget seg rundt en uke etter el, så derfor spørsmålet om noen med erfaring. Dette er jo et forum hvor man kan spørre om råd, tips og høre om noen har lignende erfaringer, og da passer det seg ikke helt med et slikt svar syns jeg :) men takk for lykkeønskinger :)

Eg følte stikninger i magen noen dager før eg testa positivt (testa positivt 11dpo med cb digital) :) Lykke til:)

Fint du ikke mente å være krass. Tror nok ikke folk er hårsår, men hvis du leser svaret ditt så hørtes du fryktelig negativ og litt nedlatende ut med tanke på at det ikke var sikkert jeg var gravid. Men du mente det nok sikkert ikke slik. Grunnen til at jeg følte håpet forsvant er fordi du hører om de som har så mye symptomer, og for de fleste fester vel egget seg rundt en uke etter el, så derfor spørsmålet om noen med erfaring. Dette er jo et forum hvor man kan spørre om råd, tips og høre om noen har lignende erfaringer, og da passer det seg ikke helt med et slikt svar syns jeg :) men takk for lykkeønskinger :)

Da kan jeg dele med deg, at jeg håper snart på en måned uten symptomer. Har alle nevnte symptomer mellom el og ikm ( stikking og murring i magen, svake menssmerter, trøtt, kvalm +++) . så når de ømme puppene attpåtil kommer, vet jeg at løpet er kjørt :(
Så det trenger absolutt ikke å være negativt å ikke ha symptomer ;)

Da kan jeg dele med deg, at jeg håper snart på en måned uten symptomer. Har alle nevnte symptomer mellom el og ikm ( stikking og murring i magen, svake menssmerter, trøtt, kvalm +++) . så når de ømme puppene attpåtil kommer, vet jeg at løpet er kjørt :(
Så det trenger absolutt ikke å være negativt å ikke ha symptomer ;)
Hm. Ja. Kanskje det er slik :) Er vel lett å overanalysere alt i prøvetiden :p vet ikke hvordan det var mellom el og mens tidligere for meg før vi begynte prøving, tenkte aldri over det :p lykke til til deg :) hvor i syklusen er du? :)

Hm. Ja. Kanskje det er slik :) Er vel lett å overanalysere alt i prøvetiden :p vet ikke hvordan det var mellom el og mens tidligere for meg før vi begynte prøving, tenkte aldri over det :p lykke til til deg :) hvor i syklusen er du? :)

Takk for det :) litt usikker dene pp, da jeg ikke hadde el tester i hus. Ca. 10 dpo. Kjempe ømme pupper nå, så tviler på at det er noe på gang :)

Back
Topp