9-10 dpo og lite symptomer

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! Jeg er i dag 9-10 dpo og føler løpet er kjørt denne måneden. Har ikke tatt noen tester da jeg ikke har noen liggende, og prøver å vente til litt nærmere ikm. Har hatt litt stikkinger i magen og en del luftsmerter (i går var det ganske ille, var veldig veldig vondt og jeg tenkte på festesmerter, men det kan jo umulig være så vondt?) Noen som kjenner seg igjen? Utfloden er helt vanlig og har ikke særlig ømme bryster :/

Har jo ikke sagt jeg forventer det akkurat? Bare lurte på om det var vanlig da jeg syns mange merker symptomer svært tidlig. Og nei, er ikke sikkert jeg er gravid, men må jo være lov å håpe vel? Hvorfor så krass? :/
Uhyggelig svar og ganske ufint svar du fikk,så jeg prøver med litt mer hyggelig stil :)Lufsmerter kan være et symptom :) Jeg har ikke hatt festesmerter så det kan jeg ikke uttale meg om.. Men krysser fingre for deg :-)

Hei! Jeg er i dag 9-10 dpo og føler løpet er kjørt denne måneden. Har ikke tatt noen tester da jeg ikke har noen liggende, og prøver å vente til litt nærmere ikm. Har hatt litt stikkinger i magen og en del luftsmerter (i går var det ganske ille, var veldig veldig vondt og jeg tenkte på festesmerter, men det kan jo umulig være så vondt?) Noen som kjenner seg igjen? Utfloden er helt vanlig og har ikke særlig ømme bryster :/
Og når det er sagt.. så er ikke løpet kjørt.. Men min første hadde jeg ikke et eneste symptom ;)

Har jo ikke sagt jeg forventer det akkurat? Bare lurte på om det var vanlig da jeg syns mange merker symptomer svært tidlig. Og nei, er ikke sikkert jeg er gravid, men må jo være lov å håpe vel? Hvorfor så krass? :/
Ja, dette skal være et fristed der ingen spørsmål er overflødig eller dumme, og ja det er lov og håpe :) man bør holde en høflig og god tone med hverandre! Jeg tenker det er for tidlig å avskrive en eventuell graviditet. Som regel kommer symptomene i takt med at hcg stiger. Forrige syklus når jeg ble gravid, merket jeg at noe var annerledes allerede rundt tiden egget prøvde å feste seg / festet seg i livmor. Hadde svake murringer, strekk følelse i livmor ved brå bevegelser, ømme bryster, frysninger, oppblåst for å neve noen. Håper det er spire symptomer du har, lykke til med testingen :)

Last edited:

Ingen gode svar, men krysser fingrene for deg! :)

Ja, dette skal være et fristed der ingen spørsmål er overflødig eller dumme, og ja det er lov og håpe :) man bør holde en høflig og god tone med hverandre! Jeg tenker det er for tidlig å avskrive en eventuell graviditet. Som regel kommer symptomene i takt med at hcg stiger. Forrige syklus når jeg ble gravid, merket jeg at noe var annerledes allerede rundt tiden egget prøvde å feste seg / festet seg i livmor. Hadde svake murringer, strekk følelse i livmor ved brå bevegelser, ømme bryster, frysninger, oppblåst for å neve noen. Håper det er spire symptomer du har, lykke til med testingen :)

Jeg quoter dette innlegget til Katz1 her jeg for å slippe å skrive alt selv :-P Men det jeg vil frem til er at jeg har mange av de symptomene som blir nevnt i dette innlegget så hold motet oppe, du har ennå noen dager på deg til ikm og når det er sagt så er det mange av de som tester negativt før ikm pga for lite hcg men som får positiv test på ikm eller rett over så jeg krysser fingrene for deg at det er en liten spire som skal vokse seg stor og sterk hos deg :-)

Her inne skal man føle seg velkommen og ingen spm er dumme så veldig dumt at du fikk ett svar som var kvass :-/

Måneden jeg faktisk var gravid, var måneden jeg hadde minst symptomer. :) lykke til!

Uhyggelig svar og ganske ufint svar du fikk,så jeg prøver med litt mer hyggelig stil :)Lufsmerter kan være et symptom :) Jeg har ikke hatt festesmerter så det kan jeg ikke uttale meg om.. Men krysser fingre for deg :)
Ja. Var ikke så hyggelig svar jeg fikk :/ følte meg litt dum, men her bør man jo kunne spørre fritt om råd uten å få slike svar syns jeg! Takk for det, håper det har klaffet nå! Begynner å bli lei :p

Takk for det :) håper håper det er en spire der! Tester nok rundt ikm, prøver å unngå tidlig testing :p lykke til med svangerskapet ditt! Hvilken pp var du i når du ble gravid? :)

Jeg quoter dette innlegget til Katz1 her jeg for å slippe å skrive alt selv :p Men det jeg vil frem til er at jeg har mange av de symptomene som blir nevnt i dette innlegget så hold motet oppe, du har ennå noen dager på deg til ikm og når det er sagt så er det mange av de som tester negativt før ikm pga for lite hcg men som får positiv test på ikm eller rett over så jeg krysser fingrene for deg at det er en liten spire som skal vokse seg stor og sterk hos deg :)

Her inne skal man føle seg velkommen og ingen spm er dumme så veldig dumt at du fikk ett svar som var kvass :-/
Ja. Satser på at det er tidlig enda å kjenne så mye symptomer! Takk for at du krysser fingrene :D

Takk for det :) håper håper det er en spire der! Tester nok rundt ikm, prøver å unngå tidlig testing :p lykke til med svangerskapet ditt! Hvilken pp var du i når du ble gravid? :)
Jeg mistet dessverre spiren litt over en uke etter positiv test. (Testet pos. 9 dpo)Jeg fikk tilbake mens etter fødsel for omtrent akkurat 1 år siden, ikke brukt prevensjon. Prøvd aktivt siden februar / mars. Begynte å teste etter el i juni, for å se om det ville hjelpe. Har nok hatt noen kjemiske på disse månedene. Har blitt utredet, finner kun litt lav produksjon av progesteron, noe som i og for seg er alvorlig nok da det jo blir større sjans for å miste. Jeg har begynt med akupunktur, håper det fører til vårt etterlengtede andre barn.

Den ENESTE mnd jeg ikke hadde et eneste symptom er den mnd jeg testet positivt. Så løpet trenger så absolutt ikke være kjørt altså! :)

Eneste jeg kjente når jeg ble gravid var stikkinger i magen innimellom.
Men hadde fint lite symptomer før uke 5.

Hehe, ikke mening å være krass. Men så mange forventer/leter etter symptomer lenge før egget evt har festet seg. Det er jo mye teori på at det er HCG som lager symptomene, og har man nok symptomer, så har man også positiv test. Jeg missforsto nok overskriften din, da jeg leser at du er 9-10 dpo og har ingen symptomer, og tror da at løpet er kjørt?
Skal ikke være kvass, men da må andre også låve å ikke være så hårsår ;) Lykke til, håper du er gravid :)

Måneden jeg ble gravid hadde jeg mye mindre symptomer enn vanlig og testet svakt positiv først 12 dpo. Det er ennå håp ;-) De fleste får nok ikke symptomer, annet enn en haug med overanalysering :-)

Jeg mistet dessverre spiren litt over en uke etter positiv test. (Testet pos. 9 dpo)Jeg fikk tilbake mens etter fødsel for omtrent akkurat 1 år siden, ikke brukt prevensjon. Prøvd aktivt siden februar / mars. Begynte å teste etter el i juni, for å se om det ville hjelpe. Har nok hatt noen kjemiske på disse månedene. Har blitt utredet, finner kun litt lav produksjon av progesteron, noe som i og for seg er alvorlig nok da det jo blir større sjans for å miste. Jeg har begynt med akupunktur, håper det fører til vårt etterlengtede andre barn.
Åå, så trist :( krysser fingrene for at det klaffer fort igjen! Hørt mye bra om akupunktur :)

Back
Topp