9+0 i dag

Gratulerer[:D]

Grattis med 9 uker, godt at ukene går fremover[;)]

ORIGINAL: lissS

Gratulerer[:)]
Men har du termin i april da?

min mens termin er 1 april , så fikk jeg ul og de sa 30 mars, men får vel henge her inne med dere forsatt vel_?[:)]

ORIGINAL: PippiLottis

min mens termin er 1 april , så fikk jeg ul og de sa 30 mars, men får vel henge her inne med dere forsatt vel_?[:)]

Det får du vel[:)][:D]

Gratulerer!!:) Er ikke lenge til det magiske tallet nå!:)

ORIGINAL: PippiLottis

Hehe,så klart..Men jeg syntes bare det var så rart for jeg har også termin 1.april...Og er ikke 9 uker på vei før imorra[&:]

heheh, jeg forstå det [:D]

men håper jo litt jeg føder i Mars, men kommer nok til å være her, er så stille der i forhold til her syntes jeg [:)][:)]

Trro vi blir en god gjeng etter hvert

Var litt på snikern inne på Mars forumet jeg også,men der var det ganske dødt[8D]
Holder meg her selv om jeg skal ha en mars baby, hehe[:)] Gikk 2 uker over tia sist,så nå vil jeg snike litt i køa[:)]

Var litt på snikern inne på Mars forumet jeg også,men der var det ganske dødt[8D]
Holder meg her selv om jeg skal ha en mars baby, hehe[:)] Gikk 2 uker over tia sist,så nå vil jeg snike litt i køa[:)]

Fikk på terminen sist og vil ha en 15 mars baby siden min har 15 juli [8D] Så min måp gjerne komme 2 uker før også

Er stor sjanse for at det blir keisersnitt den her gangen også,så da er jeg sikra mars unge[:)]

"Heldig " du er...Så vet du i allefall når lille baby skal komme[:)][:)]

kan jeg spørre hvorfor du må ta ks?

Back
Topp