8dpo positiv?

Anonym ung

Flørter med forumet
Hei:)
Er det
Mulig og få positiv 8dpo? Har 9dpo i morgen.
har hørt at folk har positivt da men svak strek? Hva er best teste morgen eller kveld?

Hei:)
Er det
Mulig og få positiv 8dpo? Har 9dpo i morgen.
har hørt at folk har positivt da men svak strek? Hva er best teste morgen eller kveld?
Noen kan få positiv test 8 eller 8 DPO, men veldig mange får det senere. Det kommer an på hvor tidlig egget fester seg og hvor raskt man begynner å produsere hCG. Så du kan ta en test nå eller i morgen, men hvis den blir negativ, betyr det ikke at den ikke kan komme til å bli positiv om noen dager:). Som regel er morgenurinen det beste å teste på, men for noen er det best å teste om kvelden. Det er uansett best om du ikke har drukket så mye de siste timene før du tar testen, sånn at urinen er litt konsentrert. Lykke til :)!

8DPO er tidlig , men kan skje . Forrig IKM gruppe hadde vel ganske mange strek 8DPO ikludert meg selv . Mye skygger egentlig , men også babystrek . Selv har jeg fått negativ 11DPO og positiv 12DPO som er mer vanlig . :) 10DPO er bedre å teste enn 8, men vi er hel få som klarer å vente sååååå mange dager :laughing002

Jeg har fått svak strek 7 dpo 4 ganger :) den har blitt sterkere allerede samme dag, så var ikke i tvil om at den var positiv:) men er jo tidlig, så det kunne like godt ha endt i kjemisk, så ikke alltid "bra" å teste tidlig heller tenker jeg :)

Dette var min test 8 DPO med nr. 2 :Heartpink

Vedlegg

• IMG_1740_jpg.jpeg
    IMG_1740_jpg.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 436
Back
Topp