.

FRK John Deere

Forumet er livet
.

Har ikke sett innlegg jeg.. men har ikke vært her på maange mnd da.. Hva ønsker du svar på , så kanskje jeg kan hjelpe :)

hmm, kan ikke si jeg har fått med meg en tråd av deg jeg..

Og det med trynefaktor - jeg svarer på de kan jeg svare på bare.. Gidder ikke svare på tråder jeg ikke har noen svar på...

kanskje tråden din detter fort bak, er jo veldig mange tråder her hver eneste dag.

kan egentlig ikke svare deg, holder meg for det meste på terminforumet mitt.

Det er godt mulig det er flere enn meg som ikke har peiling på billån og hvordan mazda ettellerannet er?

Det er ikke bare nå med bil spørsmålene mine..

Har vært medlem siden 07 og får ikke svar på baby/barne-spørsmål heller...

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Kjære. da får jaggu ikkje allti eg heller..[8D]

Samme her[:)] man kan jo ikke regne med å få flere sider opp og ned med svar heller akkurat... hvis noen allerede har svart på spm ditt, så hvorfor skal mange andre svare akkurat det samme??

har du bytta nick? jeg kan ikke huske å ha sett ditt nick før [8|]
jeg svarer når jeg føler at jeg har noe å si, tror det gjelder de fleste her inne.  Det går overhodet ikke på "trynefaktor" når jeg svarer på innlegg her inne.... [8|][:)]

ORIGINAL: nurkeklar

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ORIGINAL: Freaky*Nurse

Kjære. da får jaggu ikkje allti eg heller..[8D]

Samme her[:)] man kan jo ikke regne med å få flere sider opp og ned med svar heller akkurat... hvis noen allerede har svart på spm ditt, så hvorfor skal mange andre svare akkurat det samme??

Ikke alltid og aldri er to vidt forskjellige ting!

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

Men herregud da... Med mindre du har hatt et annet nick her inne før, så har du, så vidt jeg kan se etter å ha skummet over dine innlegg, laget 5 - FEM - tråder selv i løpet av mange mnd! Det er vel LITT tidlig å begynne å sutre over at du ikke får svar, vel? Og tråder om Mazda og billån får man sjelden - eller aldri - mange svar på her inne.
Vær aktiv, bli mer synlig, og lag tråder som ENGASJERER folk. DET er den eneste måten man kan forvente å få mange svar her inne! [;)]

Det er veldig trynefaktor og klikkete her inne!

Ser det godt når jeg legger ut skrytebilder en gang innimellom, og "morsomme historier fra barnemunn"-type innlegg. Fordi enkelte får veldig mange svar på sånne tråder, mens jeg har fått ett og to og kanskje tre svar hehe.

Jeg vet intet om biler... Jeg vet intet om flotte sykler og jeg vet ikke mye om mobiler eller vanlige datamaskiner...

Tror nok alle opplever å få lite svar på tråder... Jeg er og en av de[;)]

Har aldri merka noe til "trynefaktor" faktisk... Virker som om folk svarer på det de kan eller synes selv.
Ingen merkverdige "klikker" heller..
Men det kan kanskje ha noe med overskriften å gjøre? Jeg vet ikke, bare tenker høyt. Hender at mine tråder også aldri får svar..

Back
Topp