8500kr nettopp brukt

KathMor

Forumet er livet
MEEEEEEEEEEN jeg har en splitter ny MAC [:D][:D][:D][:D][&:]

Den gamle kræsja i går, venta bare på det.. så dumme meg som ikke hadde back up.. nå må jeg ut med nye 1000 for å redde alt som var på [:o].. Men godt det kan bli reddet vaffal... men,.....

Er du sikker på at du må ut med 1000`? jeg kjøpte en sånn dings slik at jeg kunne gjøre om  harddisken til en eksterm harddisk. kjøpte på claes ohlson. 

jippi jahooo...[:D] endelig er katta mi tilbake...[:)]

Æsj, men grattis med ny!![:D]

Godt de kunne redde innholdet på den gamle da.. Hadde vært kjipt ellers...[&:]

grattis!

hvilken ble d a?

kos deg med splitter ny[:D]

ORIGINAL: TauZa

Er du sikker på at du må ut med 1000`? jeg kjøpte en sånn dings slik at jeg kunne gjøre om  harddisken til en eksterm harddisk. kjøpte på claes ohlson. 

Spurte bare de som satt på data-verkstedet der i dag... Men om jeg kan det så - skal jaggu med spørre!!! Skal ta med den gamle MAC + PC når jeg skal på storo igjen, høre hva de sier [:)]

ORIGINAL: Bebibooms

jippi jahooo...[:D] endelig er katta mi tilbake...[:)]

JADDAAAA [:D]

Besøket har reist + ny MAC = Bækk in bisniss [:D] Nå er pappa her da, han drar i morra.. Men deilig med ro i stua altså.. *nyte*

Stian så dere visst på Storo i dag[:)] Grattis med ny mac, da!

ORIGINAL: Medusa_83

Snikekikke uten å si hei er ikke lov [>:][8D]

jah der sa du noe.. må ordne back up jeg også.. dritt at den gikk i stykker men deilig med en ny[;)]

ORIGINAL: ..christine..

Grattis med ny MAC[:D][:D]

og godt den andre kunne "reddes"[:)]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Medusa_83

Snikekikke uten å si hei er ikke lov [>:][8D]

hehe... Tror han skjønte det litt for sent[:D] Er ikke alltid det går like fort rundt i toppen

GRATTIS!

Jeg må også ta back up... har hatt min mac i snart 1 år. veldig fornøyd!

Ja - hadde MAC før denne også, da kan man ikke gå til PC igjen [8D] Men venta bare på den sku kræsje igjen, maskina var jo 6 år gammal......[&:]

Back
Topp