85 000 kroner

KathMor

Forumet er livet
for en bryllupsreise [:o][&:]

Haha, leste det nettopp selv! Så vet hvem du snakker om..... Temmelig dyr bryllupsreise ja.... Vår kostet 20 000, syns det var dyrt nok......

[8D]

Utrolig flott sted og ferie!!! men jaiks [&:] Klarer så vidt å tenke å bruke så mye på selve bryllupet!![:o]

Hva hvem når hvor?[8D]

www.fotballfrue.no

eeeeeelsker bloggen hennes, stilen og alt!! [:D][:D] 1 av to blogger jeg MÅ lese [&:][8D]

Tja......... hva skal man si? [8|] Noen har vært heldige må jeg si[8|][8D][;)]

ORIGINAL: *Maik1*

[:'(][:'(][:'(][:'(]

*synes det lukter litt miissunnelse* [8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *Maik1*

[:'(][:'(][:'(][:'(]

*synes det lukter litt miissunnelse* [8D]

PUH[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

[:(][:(]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Når man tjener 100 tusen i mnd på å blogge, så er jo det iikke så mye penger[8D]

[8D] [:)]

Tror du hun tjener så mye?? [8|] Ja hun tar 7500 for å reklamer i innleggene sine så.. og det gjør hun jo mye! ... tenk det, tjene på blogging.... like før jeg prøver meg, bare synd jeg ikke er like trendy [8D]

jeg synes hun kunne brukt litt av pengene sine på å stusse de slitte tuppene sine[8D][:D][:D][:D]

herregud.... d d koster oss å bo i året kanskje... hehe... ikke en 2 uker svipp tur...[8|]

Gjelder å enten være gift med noen som er hot hot hot, selv være hot hot hot eller være flink å skrive...

Fotballfruen scorer nok greit fordi hun etter alt å dømme er hot hot hot selv (langlegget og platinablond i alle fall), i tillegg til at mannen hennes sikkert (?) er cool også [8D] [:)]

Back
Topp