.

Takk [:)] Er ingen rund fin mage som jeg ser at du har fått, men om kvelden ser det hvertall ut som jeg er gravid [:)]

Mange fine bilder:)

Alltid koselig og følge med på andre juli damer og :)

Søt liten kul du har fått på magen [:)]

Så gøy og se at magen vokser :)

Masse fint du har kjøpt :)

Takk for kommentar i bilde tråden min [:)]

hei. så vakker baby mage du har :)
du var jo i utgangspunktet ganske lita i kroppen, så da blir nok ikke magen så alt for stor før du er endel lenger.
det er den samme beskjeden jeg har fått. magen størrelse har ingenting med babyen størrelse i magen sa jordmor.
noen får kjempe stor mage tidlig, andre ikke før lenger ute.
men jeg syntes du hadde en søt babymage!

alle sier til meg, nyt at du er såpass liten, for større og stor skal du bli ;)

jeg har kjøpt samme seng som deg. kjøpte den på ikea i går. da stod det en fin utstillingsmodell med madrass og overmadrass i senga til en pakke pris av 1800 kr. den kjøpte vi. den var god og myk, og der kan tassen kose seg :)

Takk for koselig melding i bildetråden min [:)] Ja, det går ganske sakte men sikkert her, og alle sier til meg også; nyt det mens du er liten [;)] Er et par som blir sjokkert når jeg sier at jeg er 20 uker på vei, fordi de syns jeg er liten. Men jeg er jo ikke den eneste [:)]
Regner med at den skyter fart den mnd her. Det gjorde den hvertfall med moren min, for hun var liten lenge.

Vi har ikke kjøpt senga enda, men vet det blir den [:)] Må bare får ordnet barnerommet først, så vi har et sted å ha den. Må si jeg gleder meg til å få den i hus [:)]

ja du er ikke den eneste vett :) ja det er gjerne arvelig dette. min mor skøyt også mer fart utover i svangerskapet.
men andre får fort stor og stagnerer der en stund.

ja alt ble så mye mer virkelig når vi fikk montert opp senga og satt den på plass på soverommet vårt :)
jeg elsker å gå rundt å se på den hver dag. kjenner jeg gleder meg så ufattelig mye mer når jeg vet at ting begynner å bli klart for han :)

Back
Topp