**

Hadde ikke droppa å lage nei!
Må da være en hver unges drøm å få ikke bare en, men TO julekalendere da![:D]
Jeg hadde ikke sagt nei-takk til det som barn!

Nei, jeg hadde ikke droppa å lage kalender. Om besteforeldre vil lage kalender, så får de gjøre det i tillegg.
Det optimale hadde jo vært et samarbeid, der dere kjøpte halvparten hver, om dere først skal lage kalender begge to. Men da burde det vært avtalt på forhånd ja!
Kanskje svigermoren din regnet med at du visste at hun hadde tradisjon for å lage kalendere til alle barnebarna, at hun trodde at det var noe som var kjent i familien?
Tror ikke jeg ville blitt fornærma i hvert fall, men sagt på en fin måte at hun ikke trengte å tenke på det, fordi du allerede hadde planlagt kalender til lillen?

NEI! Hadde absolutt ikke droppa å lage kalender. Jeg skal lage kalender til mine, og gleder meg veldig til å både lage, og også se reaksjoner hver dag i desember.

Om Svigermor plutselig vil lage kalender så kan man vel nesten ikke nekte henne det, men... her ville det blitt tatt imot med blandete følelser gitt! De har jo laget sine juletradisjoner med sine barn, nå er det vår tur!!

ORIGINAL: Pijah

Nei, jeg hadde ikke droppa å lage kalender. Om besteforeldre vil lage kalender, så får de gjøre det i tillegg.
Det optimale hadde jo vært et samarbeid, der dere kjøpte halvparten hver, om dere først skal lage kalender begge to. Men da burde det vært avtalt på forhånd ja!
Kanskje svigermoren din regnet med at du visste at hun hadde tradisjon for å lage kalendere til alle barnebarna, at hun trodde at det var noe som var kjent i familien?
Tror ikke jeg ville blitt fornærma i hvert fall, men sagt på en fin måte at hun ikke trengte å tenke på det, fordi du allerede hadde planlagt kalender til lillen?

nei nei blir ikke fornærma altså!!
og hun er utrolig snill som lager til barnebarna.
jeg forstår hun vil gjøre det!
men blir litt ''sårt'' nesten når det er noe jeg har gledet meg til å gjøre og har begynt på.
min kalender er sikkert ikke håndlaget og med masse fancy greier,
men likevell.
nå er det min tur til å gjøre di tingene mamma gjorde for meg og skape di tradisjonene.
mannen min synns bare jeg er tåpelig hehe..

Back
Topp