.

Gratulere så masse med 7 uker[:)]lykke til på ul[;)]

Gratulerer med 7 uker!! På torsdag får du se et utrolig vakkert syn av et bankende hjerte!!![:)][:)]

Godt å få det bekreftet igjen ja tenker jeg[:)][:)][:)][:)] Blir spennende på torsdag og enda en bekreftelse[:)][:)][:)]

Det begynner å bli mer og mer virkelig for oss nå, at jeg faktisk er gravid[:D]

Tror nok jeg kommer til å slappe mere av etter UL,når jeg får se at alt er i skjønneste orden[:)]

Gratulerer med syv uker!
Og lykke til på Ul, der dere skal se det bankende hjertet!

Satt dere inn ett eller to egg? Husker ikke helt dette jeg, litt distre for tiden.. [:D]

ORIGINAL: tullemor79

Gratulerer med 7 uker!! På torsdag får du se et utrolig vakkert syn av et bankende hjerte!!![:)][:)]

ORIGINAL: mklu83

Gratulerer med syv uker!
Og lykke til på Ul, der dere skal se det bankende hjertet!

Satt dere inn ett eller to egg? Husker ikke helt dette jeg, litt distre for tiden.. [:D]

Vi satte inn ett egg[:D]

Signerer [;)]

Signerar denne[:)]

ORIGINAL: Serene

Gratulerer med 7 uker [:D]

ikke for å være frekk eller noe men en slik stråd som denne hører kansje best inne på gravid med assisterbefruktning. [:)] det var jo derfor vi oppretten den siden[;)]

Sorry, trodde man kunne poste det man ville her på assistert.
Er jo på denne siden jeg har vært hele tiden å føler fortsatt jeg hører hjemme her, men det er greit, skal begynne med slike tråder på gravid med assistertbefruktning.
Beklager så mye.

Back
Topp