..

Tråden hvor hun har forklart er fjernet, jo.

Jeg er ikke så god til å forklare

så dytter denne tråden opp

men dette er en tøff dame , som fortjener den hjelp hun kan få[:)]

En liten tanke fra meg: (kan være mange er uenige i den, men det får våge seg)

Vi har alle behov for å lette hjertet vårt av og til, og historien til LilleMag er det mange som har tatt til seg- og mange godhjerta sjeler har strekt ut en hjelpende hånd[:)] Og jeg synes det er utrolig snilt.

Men det å ta imot en hjelpende hånd krever at man legger stoltheten til side, og det vitner om en sterk personlighet som setter barna foran sin egen stolthet. Og LilleMag har i flere innlegg vist hvor takknemlig hun er.

Det jeg tenker er at det fort kan bli at vi som har hjulpet har en "eierdel" i LilleMag- vi lurer selvsagt på hvordan det går og om pakker har kommet frem. Kanskje vi kunne la LilleMag styre oppdateringer selv? Hun har jo takket gjennom innlegg/ PM når hun har fått noe. Jeg er bare redd at det blir sånn at hun stadig må oppdatere alle- inkludert de som ikke har fått med seg historien?

Identiteten hennes er så mye mer enn denne ene saken- og vi må passe så hun ikke bare blir denne saken- hun er ikke bare en "offentlig" sak som vi skal dele- hun må jo få lov å la dette komme litt bakover og kunne skrive vanlige innlegg- der vi kan sette pris på henne for den hun er- slik vi gjør med andre som lager innlegg.

Misforstå meg rett- klart vi bryr oss- men hva med å sende en PM og høre hvordan det går med henne? Jeg vet jo at saken engasjerer mange- men håper vi kan respektere LilleMag`s rett på privatliv[;)] Og vit inni hjertene deres at dere har hjulpet et medmenneske. Hehe vi blir vel litt ivrige og bryr oss- og mener jo bare godt med å høre hvordan det går- men kanskje det blir for mye "offentlig" spørring?

Håper ingen føler seg tråkka på tærne... Er bare at vi fort kan bli så ivrige at denne historien blir en evighetshistorie. Og LilleMag er sikkert så takknemlig at det er vanskelig å si fra hvis det blir for mye?

Uansett: dere er mange fantastiske mennesker her[:)] Og jeg ønsker LilleMag lykke til videre[:)]

ORIGINAL: Snupså

En liten tanke fra meg: (kan være mange er uenige i den, men det får våge seg)

Vi har alle behov for å lette hjertet vårt av og til, og historien til LilleMag er det mange som har tatt til seg- og mange godhjerta sjeler har strekt ut en hjelpende hånd[:)] Og jeg synes det er utrolig snilt.

Men det å ta imot en hjelpende hånd krever at man legger stoltheten til side, og det vitner om en sterk personlighet som setter barna foran sin egen stolthet. Og LilleMag har i flere innlegg vist hvor takknemlig hun er.

Det jeg tenker er at det fort kan bli at vi som har hjulpet har en "eierdel" i LilleMag- vi lurer selvsagt på hvordan det går og om pakker har kommet frem. Kanskje vi kunne la LilleMag styre oppdateringer selv? Hun har jo takket gjennom innlegg/ PM når hun har fått noe. Jeg er bare redd at det blir sånn at hun stadig må oppdatere alle- inkludert de som ikke har fått med seg historien?

Identiteten hennes er så mye mer enn denne ene saken- og vi må passe så hun ikke bare blir denne saken- hun er ikke bare en "offentlig" sak som vi skal dele- hun må jo få lov å la dette komme litt bakover og kunne skrive vanlige innlegg- der vi kan sette pris på henne for den hun er- slik vi gjør med andre som lager innlegg.

Misforstå meg rett- klart vi bryr oss- men hva med å sende en PM og høre hvordan det går med henne? Jeg vet jo at saken engasjerer mange- men håper vi kan respektere LilleMag`s rett på privatliv[;)] Og vit inni hjertene deres at dere har hjulpet et medmenneske. Hehe vi blir vel litt ivrige og bryr oss- og mener jo bare godt med å høre hvordan det går- men kanskje det blir for mye "offentlig" spørring?

Håper ingen føler seg tråkka på tærne... Er bare at vi fort kan bli så ivrige at denne historien blir en evighetshistorie. Og LilleMag er sikkert så takknemlig at det er vanskelig å si fra hvis det blir for mye?

Uansett: dere er mange fantastiske mennesker her[:)] Og jeg ønsker LilleMag lykke til videre[:)]

Godt skrevet og jeg er veldig enig[:)]

Jeg har slettet noen av innleggene mine, fordi dette er et veldig sårt tema for meg, som ligger ut på nett som faktisk hele verden kan se[&o] Jeg har blitt oppringt av forskjellige typer media, og syns det har blitt litt mer enn tanken min i utgangspunktet, som var å "lufte" tankene litt, få noen råd og et par klemmer.. Så om noen har lyst til å sladre i PMer så er det helt i orden[;)] Men jeg vil ikke ha dette ut på nett lenger.. Håper dere forstår!

Snupså, veldig takknemlig for innlegget ditt! Har jo selvfølgelig tenkt at dette er alt jeg kommer til å huskes som her inne.. Men den får jeg bare ta.. Er likevel verdt det etter all den hjelpen vi har fått![:)]

Kan noen sende meg en pm også[:D]
forstår godt at lillemag ikke vil ha sitt liv liggende ute hvor hvem som helst kan leste, som hun selv sier media osv..

Dere kan jo evt sende PM til LilleMag og høre om hun trenger noe fremdeles.

Hun har fått veldig mye og tror hun har kommet seg ovenpå.
Men denne saken har fått uante dimensjoner og tror det har blitt litt mye for henne- og det forstår jeg[;)] 
Tror hun selv også er overveldet.

Blir litt synd hvis hun skal være synonymt med denne ene saken. Eller at det går så langt at hun må lage ny profil for å få litt privatliv. Se innlegget mitt lenger opp.

JEg skjønner det er av godhet vi "maser"- men kanskje vi skal prøve å holde bånd på nysgjerrigheten vår og la henne komme med oppdatering når hun ønsker?
Eller send PM direkte til henne og hør hvordan det går? Spesielt til de som har bidratt og lurer på om det er kommet frem- send PM så kommer det nok svar etterhvert[;)]

ORIGINAL: Mamma_til_2_

ORIGINAL: *Lillagumman*

Kan noen sende meg en pm også[:D]
forstår godt at lillemag ikke vil ha sitt liv liggende ute hvor hvem som helst kan leste, som hun selv sier media osv..

Ønsker også pm. Er det penger eller ting hun trenger? Jeg ønsker å hjelpe, og har mulighet til det...

Tror hun har fått endel hjelp. Hun har det vel greit nå, med all hjelpa hun har fått vil jeg tro...

Back
Topp