.

LadyGodiva

Gift med forumet
.

Kjempe fin [:)]

så JÆVLIG kul..[:D]

ORIGINAL: [Frk.K]

så JÆVLIG kul..[:D]

Sign! Hva betyr det?

ORIGINAL: Burger

Kjempefin! Men hva betyr det?

ORIGINAL: Burger

Kjempefin! Men hva betyr det?

Takk takk!!
Den betyr:
Remember death
Remember to live

Veldig fin. [:)]

[:D]nice

Tusen takk :-) Er veldig fornøyd nå ja.... Men gruer meg til det begynner å gro, for da klør det så jævli!

kjempefin[:)][:)]
har også stjerner i nakken,det er fint[:)][:)]

Stili[:)]Gratulerer med ny tattiss[:D]

Skamfine[:D][:D][:D]

Først vil jeg bare takke deg!! Høres sikkert merkelig ut, men her er forklaringen:

Min kjære bestefar var en veldig klok og god mann, og han var akkurat som en pappa for meg. Han betydde alt! For min del, så ligger det desverre noe i det at når en ny verdensborger blir født, dør en annen. Han døde når snuppa var 6 uker. Rett før han døde, sa han dette ordtaket til meg, og sa at DET måtte jeg si i begravelsen hans. ( Han skjønte nok selv at han skulle dra..) Men midt i ammetåka så glemte jeg det! [&:] Det har gått og plaget meg i snart 2 år nå, at jeg IKKE kunne HUSKE hva det var han sa.. Men NÅ ser jeg det! : Memento Mori, Memento Vivere! Det var DET han sa, og DET skal jeg aldri glemme! Så TUSEN takk!!

Og tattooen var rett og slett nydelig!!!

ORIGINAL: vimsemamma

Først vil jeg bare takke deg!! Høres sikkert merkelig ut, men her er forklaringen:

Min kjære bestefar var en veldig klok og god mann, og han var akkurat som en pappa for meg. Han betydde alt! For min del, så ligger det desverre noe i det at når en ny verdensborger blir født, dør en annen. Han døde når snuppa var 6 uker. Rett før han døde, sa han dette ordtaket til meg, og sa at DET måtte jeg si i begravelsen hans. ( Han skjønte nok selv at han skulle dra..) Men midt i ammetåka så glemte jeg det! [&:] Det har gått og plaget meg i snart 2 år nå, at jeg IKKE kunne HUSKE hva det var han sa.. Men NÅ ser jeg det! : Memento Mori, Memento Vivere! Det var DET han sa, og DET skal jeg aldri glemme! Så TUSEN takk!!

Nå fikk jeg tårer i øynene :-)
Takk for at du delte den historien med meg!!

ORIGINAL: Samuels*mamma

Åh dødskul!!!
Hørt at det gjør så vondt å ta i nakken.. har ingen tattiser sjøl, men har lyst på [:D]

Nei, synes ikke det var spesielt vondt. Kun de øverste stjernene og de store Mène. Men det gikk raskt, satt kun en time, så det gikk greit :-)
Har en tatovering i korsryggen, og den var værre. Er mere fyll av farge der, og det er vondt, ihvertfall over ryggraden.

ORIGINAL: tuppamaara

ORIGINAL: vimsemamma

Nå fikk jeg tårer i øynene :-)
Takk for at du delte den historien med meg!!

Nei, TAKK til DEG!![:)][:)] Nå har jeg fått "ro i sinnet" :) Skal gjemme det med meg, og aldri glemme det! Så takk igjen:)

Den var utrolig fin! Er egentlig ikke fan av tattiser der på jenter men din var bare kjempe fin!

Back
Topp