80% lønn

LadyZ

Gift med forumet
Da var min første 80% lønn kommet. Jeg taper ca 3500 i mnd. Det er litt surt, men sånn er det. Hvor mye taper du?

Taper ingenting for jeg har valgt 100 % lønn...[:)]
Men ja, det er kjipt med disse pengene man går glipp av!![&o]

jeg taper heller ingenting siden jeg også har 100%. men skal ha lengre perm, for sparer penger, sånn at vi har råd til å være litt lenger hjemme[:)]

ORIGINAL: Frihet

jeg taper heller ingenting siden jeg også har 100%. men skal ha lengre perm, for sparer penger, sånn at vi har råd til å være litt lenger hjemme[:)]

hvor mye sparer dere i mnd?

jobben min har gitt meg 100% denne mnd, så får 60%neste mnd, så aner ikke hvordan 80% lønna mi blir ennå.

alt i alt så taper vel de med 100% .. om man skal tenke pengene i helhet 

ORIGINAL: Frøken Lillan

Nei, d står på nav sine hjemmesider at man får mere utbetalt totalt hvis man går for 100% lønn. Så får man heller legge litt til sides å ta litt ulønna perm[:D]

ORIGINAL: lykkeligogglad

hvor mye sparer dere i mnd?

vi setter inn 1000 kr i mnd, også hver gang vi drar kortet, så går d 20 kr inn på sparkonto. så da blir d faktisk en del til slutt[:)]

ORIGINAL: junigull*08

ORIGINAL: Frøken Lillan

Nei, d står på nav sine hjemmesider at man får mere utbetalt totalt hvis man går for 100% lønn. Så får man heller legge litt til sides å ta litt ulønna perm[:D]

[:D]

Jeg taper 5000 kr i mnd. Kjett, men vil heller ha lenger permisjon :-)

ORIGINAL: *Camilla*

Jeg taper 5000 kr i mnd. Kjett, men vil heller ha lenger permisjon :-)

mange som tar lenger permisjon, selv om de har 100%, bare sparer, og tar ulønna perm[:)]

får 80% lønn, taper ca 5000,-

Samme her

Har tatt 100 %, men skal ha i alle fall 5 uker ulønnet perm etterpå [:)]

ORIGINAL: anahen

får 80% lønn, taper ca 5000,-

samme her[:)] kjedelig er det, men fullstendig overlevbart![:D]

jeg har 100% lønn og skal tilbake i jobb i september, det blir tøft... men nå har det seg slik at det kan se ut som min kjære blir gående hjemme lenge lenge og muligens uføretrygdet om det ikke skjer en 4-5 mirakler (dvs oprasjoner som funker bedre en forventet) så blir vel en ordning på minsten her også.

først valgte jeg 100% lønn fordi jeg trodde det var lengst tid hjemme, men fikk vite at det var 80% som var lengst tid hjemme... jeg trodde da at 80% var 12 måneder, men jeg fikk 10 måneder for pappan får 10 uker, han ville gi de ukene til meg, men det fikk han ikke....[:@] men hvor lenge er da 100 %? er det 8 måneder eller noe slik?

ved 100% dekning er det 46 uker, hvorav 10 av disse er forbeholdt far[:)]

ORIGINAL: mamma i 2010

først valgte jeg 100% lønn fordi jeg trodde det var lengst tid hjemme, men fikk vite at det var 80% som var lengst tid hjemme... jeg trodde da at 80% var 12 måneder, men jeg fikk 10 måneder for pappan får 10 uker, han ville gi de ukene til meg, men det fikk han ikke....[:@] men hvor lenge er da 100 %? er det 8 måneder eller noe slik?

Back
Topp