Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testet litt på dette, og jeg får den samme tabellen med mindre inntekt, så da blir det riktig hver måned allikevel. Har man prosenttrekk er det nok greit å gjøre noen endringer.Hei!
Vi planlegger å ta ut 80% foreldrepenger for å forlenge permisjonen. Dvs at jeg får vesentlig lavere inntekt dette året. Jeg regner med jeg da også må oppdatere skattekortet mitt ift hva jeg forventer å få utbetalt i foreldrepenger dette året?
Jeg regnet ut ca. årslønn med 80% utbetaling i permisjon + 100% utbetaling ved ferie og avspasering før nyttårsskiftet, så nå ligger jeg inne med tabelltrekk. Da vil jeg bli trukket ut fra forventet totallønn hele året, med justering for de mnd jeg får utbetalt mindre.Hei!
Vi planlegger å ta ut 80% foreldrepenger for å forlenge permisjonen. Dvs at jeg får vesentlig lavere inntekt dette året. Jeg regner med jeg da også må oppdatere skattekortet mitt ift hva jeg forventer å få utbetalt i foreldrepenger dette året?
Ja, jeg snakket med skatteetaten. Får jo lavere beløp utbetalt enn normal lønn. Mitt skattekort ble noen prosent lavere. La inn ant måneder med lønn (beløp) og antall måneder med foreldrebetaling beløp.Hei!