80 eller 100 %

madonna

Glad i forumet
Hvor lang permisjon skal dere ha? Er sånn i tvil. Vet det vil tære på økonomien å velge 80% men får jo 10 hele uker lenger da og det er jo mye. Hva velger dere?

Jeg skal ha ha 80% men svarte feil på avstemningen [8D]

Her blir det engangsstønad[8|]  igjen[8|]

80% skal jeg ha + at jeg tar 5 uker ferie og perm u/lønn når sambo skal ha de 6 ukene.

ORIGINAL: elkva

80% skal jeg ha + at jeg tar 5 uker ferie og perm u/lønn når sambo skal ha de 6 ukene.

Samme her![:D]
Vet det kommer til å bli veldig trangt budsjett når vi gjør det sån, men vil ha lengst mulig tid hjemme med gullet..

100% lønn, ferie i 5 uker og permisjon uten lønn sammen med min kjære

her blir det 100% lønn i 38uker så ser vi det ann etterpå[:D] fikk beskjed på nav at siden thor rune får max g.beløpet så taper vi mange tusen på det hvis jeg velger 80%[:)] men om jeg vil være lenger hjemme så går det bra for thor rune har så godt betalt at vi klare oss godt på ei inntekt[8D]

Bestemte oss til slutt for 100% lønn, og permisjon uten lønn etterpå om det lar seg gjøre. Samboern er student fram til sommeren, så vi vet ikke om han får jobb til høsten, derfor må vi gjøre det sånn...[&o]   Får også ferie oppå permisjonstiden da.. (prøver å trøste meg selv)

Engangsstønad på meg denne gangen [8D] Helvetes dritt system ..... [:@][:@][:'(]

Hos oss blir det 100% lønn med redusert permisjonstid . Det var den beste løsningen for min sjelefred og for vår økonomi.

Korleis blir det med pappapermisjonen når eg berre får eingongsstønaden???[8|]

ORIGINAL: badekar

Korleis blir det med pappapermisjonen når eg berre får eingongsstønaden???[8|]

Da har han desverre ikke krav på det...[:(]

Back
Topp