80 eller 100 % stilling?

Jeg går i 100 % stilling og har to små barn.. Sambo er arbeidsledig da, så her kunne jeg ikke gått ned noe uansett.. Har likevel MASSE god kvalitetstid med ungene..! Vi koser oss masse om ettermiddagene, og om morningene og om helgene.. [:)]

jobber 80% og kommer ikke tl å jobbe noe mer de første åra som kommer...vil ha litt tid hjemme med barna[;)] velger da heller bort litt penger..... 

80, føler det holder i MASSEvis [:)]

ORIGINAL: Frøbel

100, men skulle gjerne hatt en dag fri i uka om vi hadde råd [;)]

Hvis du har planer om flere barn om ikke så lenge så ville jeg vel valgt 100% pga permisjonspengene.
Selv skal jeg tilbake i 100% og gleder meg[:)] Har lederstilling så det ville ikke nytta for meg å jobbe mindre. Men så kan jeg jo heller ta meg fri en og annen dag om jeg vil.

Hadde jeg hatt valget så hadde jeg ABSOLUT jobbet 80% (fikk lov å jobbe 80% i hele 2mnd når jeg begynte på jobb igjen etter å ha fått gullet...heaven!)

Jobber 100%, har en mann som er borte 4uker av gangen, så er meeeget travelt føler jeg..[8|][&:][:'(][;)]

Jeg jobber redusert, og det er fantastisk!! Tror ikke jeg hadde klart meg i 100 % akkurat nå, er jo alenemor halve året.. Vet ikke når (eller OM) jeg kommer til å gå tilbake til 100 % [:D]

jeg jobber 100 %.
men har mandag og fredag formiddag hjemme med ungene(størten er tidlig ferdig på skolen 13tida,og minste er hjemme fra bgh.) begynner på jobb klokken 16.

men har snakket om 80% prosent-men trur vi må vente litt,da vi skal pusse opp litt og prøve å spare litt.

Jeg vil egentlig jobbe 80%, men usikker på om jeg har råd til det. Ferdig som førskolelærer til våren og er alene med jenta mi. Boprisene i Oslo er høye, så tviler på at jeg har råd

Back
Topp