80 eller 100% permisjon?

Vi skal ha 100% lønn siden d lønner seg for oss pga mannen har høyere lønn. Men da kommer jeg til å ha ulønnet permisjon en stund, slik at permisjonslengden blir vel ca tilsvarende om vi hadde tatt 80% lønn. Etter det er vi faktisk litt usikre. Mulig vi venter litt med bhg, og at jeg jobber litt kvelder og får kontantstøtte. Men det har vi heldigvis laaang tid på å finne ut av ;)

100 % og far tar 14 uker. Jeg forlenger permisjonen med et par måneder ulønnet. Med ferie frai år og neste år blir det 1 år permisjon!

80 % Pluss 4 uker ferie på meg også tar faren ut litt ferie sånn at vi går hjemme frem til august ca.. pappan tar 18 uker permisjon :) :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

100% fordi vi taper ufattelig mye penger på 80% siden far da også må ha det. Men jeg skal gå 4 måneder ulønnet etter perm før pappa tar over og går fra juli til oktober :)

Inimellom her skal jeg ha 4 uker ferie i år og 4 uker ferie neste år, så blir gåene hjemme fra nå til midten av juli neste år, også går pappa fra midten av juli til oktober :)

Vi skal ha 100%, da det lønner seg økonomisk og passer tidsmessig greit med barnehagestart neste år.

Back
Topp