Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som sier dere tjener mye på 100% i stedet for 80%, - kan dere si hvor mye det er snakk om?? Når jeg regnet på det hadde jeg vel regnet med en bedre fortjeneste enn det vi kom frem til med våre tall :)) Men "mye" er jo et relativt begrep :))Ra2 skrev:
Dere som sier dere tjener mye på 100% i stedet for 80%, - kan dere si hvor mye det er snakk om?? Når jeg regnet på det hadde jeg vel regnet med en bedre fortjeneste enn det vi kom frem til med våre tall :)) Men "mye" er jo et relativt begrep :))Ra2 skrev:
Loulou skrev:
Vi "tjener" 14.000 på å ta 100% i steden for 80%.
Det er en liten skilnad på 80 og 100%, men den er nesten ubetydelig for de fleste. For dere som regner ut 6000 i differanse, så er det før skatt...så si at det reelt er ca 4000 kr på et år. Dette gjelder også kun dersom det er nav som betaler fødselspengene. For min del er det arbeidsgiver som utbetaler og så får de penger fra nav. Dvs at jeg for 80 eller 100 % av hele lønna mi, og er ikke begrenset av maks beløpet til nav.Love Life skrev:
I tillegg er det jo greit å tenke på hvor flink du selv er til å spare, hvor lang permisjon du ønsker og evt andre faktorer.
Sist ble det 100% og 4 mnd ulønnet. Denne gangen blir det 80 %, med totalt 1,5 år permisjon. Så blir nok litt ulønnet denne gangen også :)
Slik jeg ser det...ingen fasit! Ta et kjapt regnestykke og velg det som passer dere best :)