Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har overtidsarbeid en innvirkning på utbetaling? Hvordan da?Huff huff. Vil være hjemme mest mulig men pga jeg har hatt så mye overtid på lønna så får jeg ca 12900 i mnd etter skatt med 80%. Det er egentlig altfor lite :-(
Vet ikke hva jeg skal gjøre, samboeren blir irritert fordi alt ble brått vanskelig :-(.
Jeg har svangerskaps penger. Derfor har jeg fått nav til å regne ut hva alt blir.Jeg har ikke klart å regne meg frem til hva jeg får, har bare bestemt meg for 100% siden vi skal prøve på nr 2 ganske fort.
Hva med ferien? Vi hår jo i perm over et nytt år, så en har jo 2 feriperioder. Hvis det er tid som er problemet til sambo?
Ja. Det blir ikke med i beregningen, jeg som har varierende lønn og jobba mye, men noe ble overtid ble ikke det tatt med.Har overtidsarbeid en innvirkning på utbetaling? Hvordan da?
Åja ok. Visste ikke at det var sånn. Syns det er kjipt for dere som har en del ekstravakter og sånt for det virker jo ikke som om alle får tatt det med i beregningen. Man leser om noen som jobber som f og alt er fryd og gammen, og andre som ikke får igjen for det :/Ja. Det blir ikke med i beregningen, jeg som har varierende lønn og jobba mye, men noe ble overtid ble ikke det tatt med.
Det stemmer, med meg tar de siste 12 mnd ! Overtid tar de ikke med, men de regner med helg og kveldstilegg! Vi blir å ta ut 100 prosent dekningsgrad. Sparer feriepenger fra i år Og tar hver vår mnd ulønnet neste år pluss vi har ferie i fire uker! Jeg kommer til å jobbe helg den mnd jeg går hjemme så blir ikke helt ulønnet! Og i juli får vi 6000 i kontantstøtte! Pluss vi får nye feriepenger husk at om du tar 80, får far 80, og du får feriepenger regnet ut året etter beregnet ut i fra du har tjent 20 prosent mindre! Så man vil tjene på å ta 100 prosent! Lykke tilVist du har veldig variabell lønn i måneden så kan dei ta hensyn til det. Og rekne ut fra dei 3 sisste årene. Det gjorde dei med meg sisst og da kom eg greit ut
Ja ikke sant, jeg jobba mye og hadde gode løsninger med 35% skatt. Men slikt er det. Bare så irriterende.Åja ok. Visste ikke at det var sånn. Syns det er kjipt for dere som har en del ekstravakter og sånt for det virker jo ikke som om alle får tatt det med i beregningen. Man leser om noen som jobber som f og alt er fryd og gammen, og andre som ikke får igjen for det :/