80% eller 100% dekning?

TapperDenPyseteDama

Glad i forumet
Skal dere ta ut 46 uker med 100% eller 56 med 80%?

Her blir det 46 uker med 100% grunnet at situasjonen vi er i vil gjøre 56 uker med 80% veldig vanskelig. Men det er egentlig helt greit føler vi[:)]

Her er det ikke bestemt enda, så vi får se. Har heldigvis enda god tid til å bestemme oss[:)]

Jeg får kun engangsstønaden, siden jeg er hjemme i ulønnet permisjon med minste snuppa..

ORIGINAL: Siljemor88

Her blir det 46 uker med 100% grunnet at situasjonen vi er i vil gjøre 56 uker med 80% veldig vanskelig. Men det er egentlig helt greit føler vi[:)]

Blir nok 46 uker her også.

uff kontrakten min går ut i slutten av juni og jeg driver å søker nye jobber så hvis jeg får meg ny jobb blir det 80% dekningsgrad hvis ikke er det vel kun engangsstønad (grøss).[&:]

ORIGINAL: lilleknøttene

uff kontrakten min går ut i slutten av juni og jeg driver å søker nye jobber så hvis jeg får meg ny jobb blir det 80% dekningsgrad hvis ikke er det vel kun engangsstønad (grøss).[&:]

Så lenge du har jobbet fram til halve svangerskapet, tror jeg du får penger. Jeg gjorde hvertfall det i mitt andre svangerskap. Kontrakten min gikk ut i mars, og jeg hadde termin i august. Du burde ringe nav å høre med dem[;)]

ORIGINAL: annibananni

ORIGINAL: lilleknøttene

Så lenge du har jobbet fram til halve svangerskapet, tror jeg du får penger. Jeg gjorde hvertfall det i mitt andre svangerskap. Kontrakten min gikk ut i mars, og jeg hadde termin i august. Du burde ringe nav å høre med dem[;)]

takk søte deg[:)]

skal ha 56 veker

Så lenge som mulig med et desemberbarn født i Oslo - tipper det blir vanskelig å få plass!

Har lyst på 56 uker + litt til. Ønsker er å være hjemme helt til jan 2012.Vi får se hva det blir til.trenger ikke bestemme oss helt ennp.

Back
Topp