8 uker og navnløs, stakkar:(

Nydelig gutt! Støtter forslaget om Andreas - det er et nydelig navn, og passer godt til Kristian:)
 
Ser ut som en Oskar:)
 
Det første navnet jeg tenkte på når jeg så han er Odin :)
 
Forslag om Jonas likte jeg :)
Ellers
Aksel
Emrik
Henrik
Tobias
Amund
:)
 
Gleder meg til mandag kjenner jeg Hihi
Ikke kommet lenger idag, skulle ønske noen bare kunne ta en avgjørelse for meg:(
Det er jo egentlig jeg som skal bestemme nå for mannen valgte forrige gang, men jeg klarer ikke bare velge noe uten at hsn er enig.
Og det er skikkelig god følelse og høre " nei fy han kan ikke hete det..... Men det er du som bestemmer"
Jævla gubbe #%+|>

Har lista opp mange navn i dag satt to og to og bedt HAN velge, satt da igjen med Amund, Fredrik og Nikolai.
Så har jeg tygd på det i dag.
Og under middagen sier han kan vi ikke bare ta Lauritz da?
Det har vi jo ikke hatt oppe engang. Jeg trenger ikke ennå flere navn på blokka nå jeg trenger ryggrad til å bare velge noe:(
 
Ikke kommet lenger idag, skulle ønske noen bare kunne ta en avgjørelse for meg:(
Det er jo egentlig jeg som skal bestemme nå for mannen valgte forrige gang, men jeg klarer ikke bare velge noe uten at hsn er enig.
Og det er skikkelig god følelse og høre " nei fy han kan ikke hete det..... Men det er du som bestemmer"
Jævla gubbe #%+|>

Har lista opp mange navn i dag satt to og to og bedt HAN velge, satt da igjen med Amund, Fredrik og Nikolai.
Så har jeg tygd på det i dag.
Og under middagen sier han kan vi ikke bare ta Lauritz da?
Det har vi jo ikke hatt oppe engang. Jeg trenger ikke ennå flere navn på blokka nå jeg trenger ryggrad til å bare velge noe:(

Uff da, nei det skal ikke være lett. Men Nikolai er fint navn da ☺️
 
Jeg tror han blir en Nikolai. :D Fint navn! Tenker det faller på plass når dere begynner å bruke det. :)
 
Av de tre navnene du nevnte, synes jeg også han lignet en Nikolai. :) Han så så mild, fredelig og klok ut. :)
 
Back
Topp