jas
Forumet er livet
Min lille elskling er 8 uker i dag [:D]
Herregud som tiden flyr altså..-skjønner liksom ikke helt hvor ukene har blitt av, og enda så virker det som jeg har hatt han hele tiden [:D]
Jeg har blitt så avhengig av ham jeg, og så utrolig høyt som jeg elsker han [:D]
Nei, GRATULERER MED 8 UKER ADRIAN

Herregud som tiden flyr altså..-skjønner liksom ikke helt hvor ukene har blitt av, og enda så virker det som jeg har hatt han hele tiden [:D]
Jeg har blitt så avhengig av ham jeg, og så utrolig høyt som jeg elsker han [:D]
Nei, GRATULERER MED 8 UKER ADRIAN

