8 months sleep regression?

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Flere som er her nå?

Fy flate, jeg håper det går over snart :p Her blir jeg bitt, klort, klypi, sparka og klaska. Hun bli jo helt kokilimonke når hun skal sove jo?

Bæresela fungerer heldigvis, men vi snakker 2 timers netter og totalnekt når det kommer til dupp. Innrømmer at jeg er litt sliten :p Dette hadde jeg ikke sett for meg.
 
Oh yes, jeg merker at jeg lever for tiden, for å si det sånn. :p
 
Oh yes, jeg merker at jeg lever for tiden, for å si det sånn. :p
Samme her :p Og jeg er vanligvis veldig bortskjemt med at hun sover utrolig godt og mye... Så nå får jeg kjenne litt på det :p Alt ble snudd på hodet før helga. Øver på å krabbe i dobbeltsenga, fra 01 til 06 :p
 
Samme her :p Og jeg er vanligvis veldig bortskjemt med at hun sover utrolig godt og mye... Så nå får jeg kjenne litt på det :p Alt ble snudd på hodet før helga. Øver på å krabbe i dobbeltsenga, fra 01 til 06 :p
Her er krabbekoden knekt for en liten stund siden, men det nå øves på. Hele tiden. Samme med å reise seg i senga. Om og om igjen. :rolleyes:
Aldri vært bortskjemt med mye søvn da, så overgangen var ikke ekstrem her.
 
Her er krabbekoden knekt for en liten stund siden, men det nå øves på. Hele tiden. Samme med å reise seg i senga. Om og om igjen. :rolleyes:
Aldri vært bortskjemt med mye søvn da, så overgangen var ikke ekstrem her.
Åh, så herlig :) O har akkurat lært seg å skyve seg bakover, da hun trøbler litt motorisk. Men du og du som hun øver :p Men hun er forkjølet i tillegg, og det passer fryktelig dårlig. Stakars lille. Og litt stakkars foreldrene :p
 
Kan det forklare hvorfor sovingen er rot igjen??!? Ble bare tull etter vi skrudde klokka! Som da var samtidig som han ble 8mnd.
 
Lille her har jo sovet natten igjen siden hun var noen få uker gammel.
Har alltid bare kunne legge henne ned, kyss på panna, dempe lyset og gå ut. Hun kunne ligge å skravle med seg selv til hun sovnet...
Men NÅ nei! Det er FULL panikk bare hun ser soverommet.. Tårer, spenner seg, hyler, klorer og vil febrilsk ut av rommet.. HVA skjer liksom? Skal jeg ringe åndenes makt liksom? Det er akkurat som om hun ser noe i rommet som skremmer henne sykt.. Men jeg har prøvd å fjerne bilder og ting for å se om det er noe av det, uten resultat.. Putter jeg henne i senga (dagtid og natt) står hun å prøver å dra seg ut av senga i ren desperasjon.. Hva er dette liksom? Legger jeg henne på sofaen sovner hun som en sten uten en lyd.. Men hun kan jo ikke drive å sove på sofaen liksom.. Hun kan jo dette ut.. Samme med vogna også nå.. Gud forby at jeg skal legge ned ryggen å gjøre den om til en seng.. Pluss lekegrinda.. What to do liksom?!?!
 
Lille her har jo sovet natten igjen siden hun var noen få uker gammel.
Har alltid bare kunne legge henne ned, kyss på panna, dempe lyset og gå ut. Hun kunne ligge å skravle med seg selv til hun sovnet...
Men NÅ nei! Det er FULL panikk bare hun ser soverommet.. Tårer, spenner seg, hyler, klorer og vil febrilsk ut av rommet.. HVA skjer liksom? Skal jeg ringe åndenes makt liksom? Det er akkurat som om hun ser noe i rommet som skremmer henne sykt.. Men jeg har prøvd å fjerne bilder og ting for å se om det er noe av det, uten resultat.. Putter jeg henne i senga (dagtid og natt) står hun å prøver å dra seg ut av senga i ren desperasjon.. Hva er dette liksom? Legger jeg henne på sofaen sovner hun som en sten uten en lyd.. Men hun kan jo ikke drive å sove på sofaen liksom.. Hun kan jo dette ut.. Samme med vogna også nå.. Gud forby at jeg skal legge ned ryggen å gjøre den om til en seng.. Pluss lekegrinda.. What to do liksom?!?!
Har det roet seg hos dere? :p Måtte flire litt når jeg leste posten din. Huff. Det er ikke lett!
 
Back
Topp