8-mnd.-middag

Carla82

Gift med forumet
Hvordan liker deres små middagsmaten for 8- mnd.? Her er det ikke særlig populært enda..Ikke får jeg i han så mye brød heller..Bare oss som sliter?[8|][:)]

I starten var den ikke så godt mottatt.
Men så beynnte jeg å mose den ..for så og mose den litt mindre for vær dag.
Så nå går den ned lett som bare det[;)]
Så det er ett lite tips![:)]

Takk for tips! Det skal jeg prøve![:)] Forresten..hvilket av glassene er favoritten..?

nope, ikke her heller...
bare brekker seg av 8mnd'glassene og skive smatter hun litt på også kommer det ut igjen..[&:]

ORIGINAL: Tuttlings

Takk for tips! Det skal jeg prøve![:)] Forresten..hvilket av glassene er favoritten..?

Risotto og spagetti i kjøttdeig er favoritt[:D]

bruker en gaffel og moser litt jeg..er jo litt klumper uansett da,bare litt mindre..her er det kalkun og bondegryte og pasta! men han har også begynnt å spise vår middag og han..så bruker ikke middagslass hver dag..

Vi har ikke begynt med middag vi.
Har så vidt kommet igang med grøt... Ho har rett og slett nekta å åpne munn[:)]
Ei lita sta ei[:D]

Haakon får bare vår middag han nå.... gir litt melk mellom lunch og vår middag kl 17 og da spiser han godt og mye mindre pes for meg å tenke på den middagen hans hele tiden også.. og han spiser jo alt han får servert han så da er det jo greit...

lille gutt vill ikke ha noe form for middag uannsett om jeg lager det og ikke spiser han noe særlig med brød heller...[8|]

david liker de glassa godt,menhan har en litn periode nå hvor middag er oppskrytt[:)][:)]

Når vi bynte med d,så moste jeg d en gang med gaffel den første uka, for så å prøve oss fram etterpå..
Nå sluker hu de glassene..[:)]

D e litt bob, bob me middag generelt her. Mose d før Einar Adrian får d, favoritten her e fløtestuet me kalkun fra nestlè..[:)]

Han spiser 8 måneders middager som bare det [:D] Ingen problemer med å gå fra 6 måneders glass til 8 måneder. Men brød vil han ikke ha [:o]

snuppa liker det ikke[:)]..
så er enda på 6mnd middagen[:)]..
men skal teste det "mose maten tipset midre og mindre"[:)][:)]..

Norahs favoritter er småfolk spagetti bolognes, og egentlig samtlige av småfolk glassene.. De har en del smak, bruker krydder som oregano, laubærblad, pepper osv.. Norah brakk seg også en liten periode, men det har stort sett gått over.. Veldig lite kresen dinna datra mi, ho er kjempe glad i grøt og middag og hun elsker brød og kavring... Hun er lik mammaen sin der...[:D][:D]

Her har hun egentlig begynt å spise alt. 8mnd glassene går bra og brødskiver smatter hun også i seg.

Back
Topp