8 mnd grøt

ToSmå2010

Forumet er livet
Følte meg litt dum igår når jeg var på butikken å skulle kjøpe grøt og det gikk opp for meg at lillegutt fortsatt spiser 6 mnds grøt.. Det har ikke vært i tankene mine en gang å bytte grøt[8|]

Men så da ble det 8 mnds grøt igår.. Og den metter nok endel mer, for han orker ikke spise opp alt jeg lager, selvom jeg lager litt mindre enn jeg pleier.. OG han våknet bare en gang i natt og drakk ca 90 ml mme.. Vanligvis har han pleid å våkne mange ganger.[:-] Så jeg håper det var pga grøten og ikke bare tilfeldig[8D][:D]

Hehe[8D] Hender at vi bruker 6mnd grøt til frokost enda vi. Han er så glad i den smaken :)
Tror nok den 8mnd grøten metter litt mer ja, så vi får håpe at det ikke var tilfeldig![:)]

8 mnd grøten metter mer enn 6 mnd ja [:)] Men William er en storspiser når det gjelder grøt. Hehe. Og våkner kanskje bare 1 gang på natta, og da er det fordi han vil i min seng, ikke fordi han vil ha mat/melk[:D]

Jeg har brukt 8 mnd lenge, også før hun ble 8 mnd. Nå bruker jeg også 12 mnd i håp om at det skal mette mer. Men hun våkner like ofte på natta [&:]

ORIGINAL: MetteJ

Jeg har brukt 8 mnd lenge, også før hun ble 8 mnd. Nå bruker jeg også 12 mnd i håp om at det skal mette mer. Men hun våkner like ofte på natta [&:]

Bytt ut hun med han :)
Men, det går i 8mnd grøt på mårran, og 12 mnd grøt med cornflakes i på kveldstid[:)]

Håper det fortsetter da!:)

Så bra da ;D Håper også det er pga grøten ;D

Back
Topp