8 mnd , diare på 5 dagen, fin form-what to do?

Fever

Gift med forumet
trodde lillingen min begynte å blir bra da han ikke hadde bæsjebleier nesten hele dagen i går- men var kansje bare ønsketenkning... det startet lørdag ettermiddag og er fortsatt løs. kommer ikke like mye i alle bleiene og han har tissebleier og er i fin form. siser- men ikke med like stor iver som til vanlig.

er det noe hs/lege kan gjøre? litt usikker på om jeg skulle ha ringt- men så tenker jeg at han er en krftig plugg på ca 10kg, blid, spiser og tisser...hmm.

hva ville dere gjort? hvor vanlig er det at så små går lenge med omgangssyken?

Har en liten gutt her også som er veldig løs i magen og bæsjer mange ganger om dagen, men det er pga av at han holder på med tenner[:)] Kanskje det er det din jobber litt med og

han har nok omgangssyken... niesa mi var her i helgen og ble syk lørdags morgen. hun kom fra paris på torsdag så vi vet hvem "synderen" er :P

Ok [:D] men så lenge han får i seg mat å drikke,og er i fin form så går det bra å ha det en liten stund[:)]

Minkasta opp og hadde diaree i vel 1,5 uker når hun var 7 mnd. Da spiste hun IKKE og drakk lite. Gikk bra det.
Så lenge han drikker greit er det ingen fare:)

ville snakka med legen, og latt legen bestemme om de trengte å se på han.. stor fare for dehydrering på små barn.
Jeg ville prøvd å gi han probiotika fåes på apotek og helsekost..[;)] evt akupunktur[:)]

Back
Topp