Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke tempet neiHar du testa eller tempet for å finne eggløsning helt nøyaktig?
Ja, jeg må nok ta en tidlig UL for å sjekke Jeg mistet ved uke 8 sist, så den sitter ganske friskt i minnet også, så jeg vil heller på en kontroll mer enn ikke denne gangenGratulerer med spire!
Det KAN jo selvsagt være to! Ved høy hCG, så kan man jo få en mistanke. Men noen får det med én også, og ved enkelte tilstander vil også hCGet bli "unormalt" høyt.
Noen får bare tidlige positive, og noen får kanskje eggløsning tidligere enn de har trodd (hvis du ikke har tempet, da?).
Alltid spennende å se hva man får, da! Blir det tidlig UL for å sjekke antall?![]()
Forstår den.. satser på at denne sitter.!Ja, jeg må nok ta en tidlig UL for å sjekke Jeg mistet ved uke 8 sist, så den sitter ganske friskt i minnet også, så jeg vil heller på en kontroll mer enn ikke denne gangen![]()
Jeg har ikke tempet nei![]()
Disse testene er fra fredag, 6 dager før forventet menstruasjonDa tenker jeg at om disse testene er fra 8dpo så er du sannsynligvis mer 10-11 dpo på bildet og har hatt tidligere eggløsning enn forventet. Om bildene er fra i dag, to dager før forventet menstrasjon, vil jeg si styrken på strekene er ganske normale
Og ellers har jeg sett andre få tvillinger her inne, men strekene har vært like svake/sterke som ved enlingsvangerskap. Men ingen regler uten unntak, hadde jo vært spennende om det var to stk![]()
Disse testene er fra fredag, 6 dager før forventet menstruasjonDet bildet her er fra søndagen, altså 4 dager før forventet mens
spennende uansett selvfølgelig da
![]()
Ser at innlegget er fra sept! Hvordan gikk dette? Var det 2?Disse testene er fra fredag, 6 dager før forventet menstruasjonDet bildet her er fra søndagen, altså 4 dager før forventet mens
spennende uansett selvfølgelig da
![]()