8 dpo, tvillinger??

Andre møte med forumet
Jeg testet positivt på fredag (8dpo), og jeg syntes strekene var veldig tydelige, veldig tidlig (de ble tydeligere 2 min etter dette også, men ble så ivrig at jeg glemte å ta enda et bilde). Kan det være tvillinger??? Forventet mens er ikke før torsdag denne uken :O
20220909_064343.jpg

Har du testa eller tempet for å finne eggløsning helt nøyaktig?

Gratulerer med spire! :)

Det KAN jo selvsagt være to! Ved høy hCG, så kan man jo få en mistanke. Men noen får det med én også, og ved enkelte tilstander vil også hCGet bli "unormalt" høyt.
Noen får bare tidlige positive, og noen får kanskje eggløsning tidligere enn de har trodd (hvis du ikke har tempet, da?).

Alltid spennende å se hva man får, da! Blir det tidlig UL for å sjekke antall? :)

Gratulerer med spire! :)

Det KAN jo selvsagt være to! Ved høy hCG, så kan man jo få en mistanke. Men noen får det med én også, og ved enkelte tilstander vil også hCGet bli "unormalt" høyt.
Noen får bare tidlige positive, og noen får kanskje eggløsning tidligere enn de har trodd (hvis du ikke har tempet, da?).

Alltid spennende å se hva man får, da! Blir det tidlig UL for å sjekke antall? :)
Ja, jeg må nok ta en tidlig UL for å sjekke Jeg mistet ved uke 8 sist, så den sitter ganske friskt i minnet også, så jeg vil heller på en kontroll mer enn ikke denne gangen :)

Jeg har ikke tempet nei :)

Da tenker jeg at om disse testene er fra 8dpo så er du sannsynligvis mer 10-11 dpo på bildet og har hatt tidligere eggløsning enn forventet. Om bildene er fra i dag, to dager før forventet menstrasjon, vil jeg si styrken på strekene er ganske normale :)
Og ellers har jeg sett andre få tvillinger her inne, men strekene har vært like svake/sterke som ved enlingsvangerskap. Men ingen regler uten unntak, hadde jo vært spennende om det var to stk :)

Da tenker jeg at om disse testene er fra 8dpo så er du sannsynligvis mer 10-11 dpo på bildet og har hatt tidligere eggløsning enn forventet. Om bildene er fra i dag, to dager før forventet menstrasjon, vil jeg si styrken på strekene er ganske normale :)
Og ellers har jeg sett andre få tvillinger her inne, men strekene har vært like svake/sterke som ved enlingsvangerskap. Men ingen regler uten unntak, hadde jo vært spennende om det var to stk :)
Disse testene er fra fredag, 6 dager før forventet menstruasjon :) Det bildet her er fra søndagen, altså 4 dager før forventet mens :) spennende uansett selvfølgelig da :)

Vedlegg

• Screenshot_20220913-090930_Video Player.jpg
    Screenshot_20220913-090930_Video Player.jpg
    343,3 KB · Visninger: 293
Disse testene er fra fredag, 6 dager før forventet menstruasjon :) Det bildet her er fra søndagen, altså 4 dager før forventet mens :) spennende uansett selvfølgelig da :)

Ja du er definitivt gravid hvertfall ;)
Jeg tenker du kan være noen dager lenger på vei enn antatt. Men det kan såklart også være tvillinger som gir raskere hcg økning, skrev du også at du hadde hatt en sa? Vet kroppen kan være mer ivrig på å bli gravid etterpå og feks slippe to egg :)

Her er mine tester fra 8/9 dpo. Hadde testet etter EL (men ikke tempet) så var rimelig sikker på at jeg ikke var «mye» lengre på vei enn forventet. Etter ultralyd fikk jeg vite at jeg i realiteten var 16 dpo når jeg testet. Samboer «fryktet» også tvillinger når han så hvor sterk den var, men var bare 1 huleboer i magen :happy: Spennende uansett:Heartred
2E871DEF-46F0-4244-9AA7-F1447B6FA3C0.jpeg

Jeg hadde masse symptomer tidlig, spydde 9 DPO, første testen jeg tok 12 DPO var knallpositiv, og det så ut som jeg hadde mye sterkere streker enn alle andre. Lurte på om det kunne være tvillinger, men neida, er bare én, så tror nok bare jeg produserte masse HCG i starten! Bekreftet forresten EL med temp, og da jeg var på TUL stemte det nøyaktig med EL

Jeg fikk 3+ på digital 4+0 med jentungen. Med guttungen testet jeg svakt positivt 4+2 (hos legen riktignok). Begge var bare enlinger fra starten, så hcg kan variere veldig fra svangerskap til svangerskap

Fikk kjempepositiv test 6 dpo med ene gutten min, var kun én. Jeg får fort høy hcg stigning.

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp