8 dager uten

Jeg sluttet å røyke 3 uker før positiv test :) syns ikke det har vært vanskelig i det hele tatt, heldigvis! Stå på dere andre også:) dere er kjempe flinke :)

Stå på! Dere er kjempe flinke;)
Må være ærlig å si at jeg tok en røyk rett etter positiv test for å svelge sjokket! Det er det siste jeg tok også. Så nå er jeg røykfri i ca 8 dager jeg også!
Til vanlig er jeg en storrøyker og sluttet for hver positiv test jeg fikk. Det var naturlig for meg og håper jeg fortsetter uten selv etter graviditeten og amming!
Lykke til alle dere ned røykfritt svangerskap ;)

Stå på! Dere er kjempe flinke;)
Må være ærlig å si at jeg tok en røyk rett etter positiv test for å svelge sjokket! Det er det siste jeg tok også. Så nå er jeg røykfri i ca 8 dager jeg også!
Til vanlig er jeg en storrøyker og sluttet for hver positiv test jeg fikk. Det var naturlig for meg og håper jeg fortsetter uten selv etter graviditeten og amming!
Lykke til alle dere ned røykfritt svangerskap ;)

som jeh skulle sagt det selv, bortsett fra at jeg tok 1/2 røyk hver dag i 3-4 dager etter testen

som jeh skulle sagt det selv, bortsett fra at jeg tok 1/2 røyk hver dag i 3-4 dager etter testen

Trappe ned er smart! En får i alle fall ikke det stresset med å kutte helt ut. Men det "stresset" jeg snakker om varer heldigvis ikke mer enn få dager og da er det over:)
Viljesterk må en være! Stå på!

Vært røykfri i 6 dager nå! Siden positiv test selvfølgelig stolt av meg selv. Og se stolt av dere og

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk over på onico fra første positive test. Har gått helt fint, men merker det er litt terskel å slutte helt med onico og. Den er heldigvis ikke skadelig da, så,egentlig mest pga økonomi jeg vil slutte.

Sent from my iPad using BV Forum

Flinke dikka e! Stå på :)

❤️Gutt februar 2014❤️

Jeg gikk over på onico fra første positive test. Har gått helt fint, men merker det er litt terskel å slutte helt med onico og. Den er heldigvis ikke skadelig da, så,egentlig mest pga økonomi jeg vil slutte.

Sent from my iPad using BV Forum

Samme som deg :D er vel litt den vanen å ha noe i leppen og tror jeg som gjør det vanskelig :-) kjøpte onico rett etter positiv test! Hvilken smak liker du best? Originalen eller lakrisen? :-)

3 uker siden positiv test, og helt røykfri nok en gang :D satser på å holde det slik etter babyen kommer og for en gangs skyld ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Samme som deg :D er vel litt den vanen å ha noe i leppen og tror jeg som gjør det vanskelig :-) kjøpte onico rett etter positiv test! Hvilken smak liker du best? Originalen eller lakrisen? :-)

Ja, absolutt! Jeg varierer litt mellom de to, men syns nok vanlig er best. Men er ikke i nærheten av ekte snus, så burde klare å slutte!

Så flinke dere er!! :-) stå på!

Back
Topp