Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stå på! Dere er kjempe flinke
Må være ærlig å si at jeg tok en røyk rett etter positiv test for å svelge sjokket! Det er det siste jeg tok også. Så nå er jeg røykfri i ca 8 dager jeg også!
Til vanlig er jeg en storrøyker og sluttet for hver positiv test jeg fikk. Det var naturlig for meg og håper jeg fortsetter uten selv etter graviditeten og amming!
Lykke til alle dere ned røykfritt svangerskap
som jeh skulle sagt det selv, bortsett fra at jeg tok 1/2 røyk hver dag i 3-4 dager etter testen
Jeg gikk over på onico fra første positive test. Har gått helt fint, men merker det er litt terskel å slutte helt med onico og. Den er heldigvis ikke skadelig da, så,egentlig mest pga økonomi jeg vil slutte.
Sent from my iPad using BV Forum
Samme som deg er vel litt den vanen å ha noe i leppen og tror jeg som gjør det vanskelig kjøpte onico rett etter positiv test! Hvilken smak liker du best? Originalen eller lakrisen?
Ja, absolutt! Jeg varierer litt mellom de to, men syns nok vanlig er best. Men er ikke i nærheten av ekte snus, så burde klare å slutte!