8 dager til....

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
regner med at nettsiden deres kommer til å kolapse, slik den gjorde i fjor.  ;)

bra jeg er så grytidlig våken da...;)

MÅTTE du minne meg på det :p Riktignok er ikke ventetiden SÅ lang denne gangen, for jeg har så mye annet å tenke på. Men djees jeg er dritnervøs og spent :p Jeg vet at jeg har betalt det jeg skal betale altså, men i fjor fikk jeg 21 000 i smell for en feil jeg ikke hadde oppdaget. Og jeg går på attføring, så det var gøy :p

¤Sunshine¤ skrev:

Det hjelper ikke for de skulle åpne 24:00. Da var det umulig å komme inn. Jeg prøvde i tre dager :p Men de skulle ordne problemet slik at den ikke tok inn flere enn den klarte. Så forhåpentligvis bryter den ikke ned, man må bare vente og oppdatere :p

Lissyjane skrev:
MÅTTE du minne meg på det :p Riktignok er ikke ventetiden SÅ lang denne gangen, for jeg har så mye annet å tenke på. Men djees jeg er dritnervøs og spent :p Jeg vet at jeg har betalt det jeg skal betale altså, men i fjor fikk jeg 21 000 i smell for en feil jeg ikke hadde oppdaget. Og jeg går på attføring, så det var gøy :p

oy!  den svei.    det verste jeg har fått er en smell på 10000..

Lissyjane skrev:

¤Sunshine¤ skrev:

Det hjelper ikke for de skulle åpne 24:00. Da var det umulig å komme inn. Jeg prøvde i tre dager :p Men de skulle ordne problemet slik at den ikke tok inn flere enn den klarte. Så forhåpentligvis bryter den ikke ned, man må bare vente og oppdatere :p

kom inn i 6 tiden i fjor.  men kanskje jeg bare var heldig. håper de har ordnet det i år ja.
for det hender guttene sover heeeelt til halv 7

............................   6 dager igjen............  ;)

jeg får ca 20.000 igjen.. men samboeren er jeg veldig usikker på...

Mirakeljente skrev:
jeg får ca 20.000 igjen.. men samboeren er jeg veldig usikker på...

så heldig du er!

jeg regnet ut på skattesidene at jeg får ca 11000 igjen.   men tror ikke på det før jeg ser selvangivelsen ;)

Back
Topp