8 dager til....

• Trådstarter Trådstarter ¤Sunshine¤
  • Opprettet Opprettet
¤

¤Sunshine¤

Guest
skatteoppgjøret kommer på nett!!!!

i år er jeg helt usikker!  håper på å få 2-3000 igjen.

dere da?   smell eller får dere penger igjen?

tja.. med 50% skattetrekk på 3 av 5 lønninger så regner jeg med at jeg får igjen littegrann :P

Mannen får nok igjen en god slump...har ikke endret skatten etter vi fekk stort huslånet, så håper det blir en fin sommer!:) meg selv er jeg veldig usikker, tror kanskje jeg får baksmell i år:-/

Mannen min skatter bare det man MÅ skatte, dvs 7-8%... Han får derfor igjen en veldig fin sum ; ) Passer bra siden vi har en hage å planlegge...:D

Jeg derimot får noen få tusenlapper, men ikke mer enn at jeg beholder fatningen  ; )

Jeg vil tro jeg får igjen en del, har ikke endret skatten etter vi kjøpte hus.

Får baksmell , men da får nav en tlf ifra meg... Er 100% sikker på jeg får baksmell da nav ikke trakk skatt av meg i fjor...

Åh, jeg har ikke tenkt i de baner i det hele tatt jeg. Sånn er det å ha fått baby og glemme tid og sted

Jeg fikk igjen 12 000 i fjor, men har betalt en god del mer i skatt siste året, så blir ikke fornøyd hvis jeg får igjen mindre en 15 000. Krysser fingrene for ca 20 000!

Drømmeren skrev:
Får baksmell , men da får nav en tlf ifra meg... Er 100% sikker på jeg får baksmell da nav ikke trakk skatt av meg i fjor...

kjedelig.   
men tror ikke nav gjør så mye med det. =(

Jeg får nok ikke igjen noen ting om jeg ikke får smell..

Mannen får nok igjen ca 10.000 som vanlig..så da blir det tak på verandaen da vel 

Rebecca85 skrev:
Jeg får nok ikke igjen noen ting om jeg ikke får smell..

Mannen får nok igjen ca 10.000 som vanlig..så da blir det tak på verandaen da vel 

herlig.  det er penger som kommer godt med =D  så gøy.

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10078815
her står det mye lurt.
jeg skal huske å føre på kjøring til/fra barnehage.  er noen tusen med buss, nesten 11000

vet ikke
får som oftest ikke høre noe før ute på høsten alikevel

*2 prinsesser & en spire* skrev:
Alltid like spennende :) 

Jeg får en stygg liten baksmell, pga feil både hos NAV og hos Skatteetaten. Men jeg håper mannen får tilbake nok til å dekke smellen min. Så det blir spennende.

Jeg kommer til å få kanskje 7-8000 igjen, tror jeg. 

Drømmeren skrev:

Det skjedde med mamma, hun fikk 8000 i baksmell pga at nav hadde trukket for lite skatt. Utrolig at det går ant egentlig, de har jo oversikt over hele økonomien hennes, og hele året fikk hun penger fra nav. 

Uff... Jeg vill ikke vite! Det blir nok en skikkelig smell på oss. Som vanlig!

Back
Topp