8 dager til UL...

Sikrima

Andre møte med forumet
Da er jeg 8+6! Håper alt står bra til. Hatt småblødninger siste ukene,snakk om å da bli pessimist...

Nå er det snart avgårde i enda ett middagsbesøk,holde masken og holde inne magen;)

Masse lykke til på ul :) Håpe alt e i orden med spiren :)
Kos dokk på middagsbesøk :)

Jeg er like langt og gleder meg sååå til å komme meg på jobb og få testa UL-apparatet der. Jeg var så trygg og fornøyd etter UL i uke 6, men gud så usikker man skal bli når det går litt tid! Kunne ønske man hadde et vindu i magen hvor man kunne kikke inn hver dag og se at alt stod bra til :D

Ikveld klarte jeg ikke vente lengre... Prøvde babywatcher og fant først bare min egen puls,men plutselig hoppet dn opp i over 130 før den like fort forsvant igjen... Kan det ha vært fosterlyden????

Ikveld klarte jeg ikke vente lengre... Prøvde babywatcher og fant først bare min egen puls,men plutselig hoppet dn opp i over 130 før den like fort forsvant igjen... Kan det ha vært fosterlyden????

Ja, kan ikke den ligge fra 120 og oppover da? :)

Selv tror jeg at jeg fant den første gang jeg prøvde. Talte ikke slag, men den var vertfall raskere enn min puls :) men den forsvant like fort igjen.. Har ikke funnet sen igjen heller, men stresser ikke :)

Back
Topp