8/8...

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Da har jeg fått time til tidlig ul. Hadde ikke vi en tidlig ul tråd her?? Finner ikke... Gruer meg! Er så redd for at ting ikke er som det skal være. Har ikke vært på noe ul enda og heller ikke hørt hjertelyden. Håper så inderlig at alt er vel der inne og at jeg fra den 8/8 virkelig kan begynne å glede meg og å planlegge mer. :) Andre nervøse her??

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg fått time til tidlig ul. Hadde ikke vi en tidlig ul tråd her?? Finner ikke... Gruer meg! Er så redd for at ting ikke er som det skal være. Har ikke vært på noe ul enda og heller ikke hørt hjertelyden. Håper så inderlig at alt er vel der inne og at jeg fra den 8/8 virkelig kan begynne å glede meg og å planlegge mer. :) Andre nervøse her??

tror alle er litt nervøs, men det beste for deg og fosteret, er å slappe av og ta det ned ro. Hos oss hae vi båre spina bifida, og kjeve-ganespalte (hareskår) i familien, men det er ikke noe poeng i å stresse med å tenke på det nå. Går ikke an å gjøre noe med det uansett. ;)
Som er god smart bjørn en gang sa:
"Ta livet som det faller seg,
ja ta det som det faller seg.
Gi blaffen i bekymringer og strev!"
;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

tror alle er litt nervøs, men det beste for deg og fosteret, er å slappe av og ta det ned ro. Hos oss hae vi båre spina bifida, og kjeve-ganespalte (hareskår) i familien, men det er ikke noe poeng i å stresse med å tenke på det nå. Går ikke an å gjøre noe med det uansett. ;)
Som er god smart bjørn en gang sa:
"Ta livet som det faller seg,
ja ta det som det faller seg.
Gi blaffen i bekymringer og strev!"
;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Takk for svar! Ja, jeg får bare slappe av og ta en dag av gangen :)

Takk for svar! Ja, jeg får bare slappe av og ta en dag av gangen :)

Jeg har en tidlig ultralyd nå på onsdag (30/7), og da er jeg 12+1. Har ikke vært på ultralyd siden jeg var 6 uker på vei, så er veldig spent og nervøs på om alt fortsatt står bra til der. Mest sannsynlig gjør det jo det da :) Har du vært på ultralyd tidligere?

Jeg har en tidlig ultralyd nå på onsdag (30/7), og da er jeg 12+1. Har ikke vært på ultralyd siden jeg var 6 uker på vei, så er veldig spent og nervøs på om alt fortsatt står bra til der. Mest sannsynlig gjør det jo det da :) Har du vært på ultralyd tidligere?

Nei, har ikke vært på ultralyd tidligere denne gangen, så derfor jeg er så nervøs. Har vært på ferie hele veien, så ble ikke tid til noe ultralyd i uke 6. Håper alt er ok der inne ....

Masse lykke til, alt er nok i skjønneste orden skal du se (Y)
det er jo heldigvis ikke så lenge til du skal på ultralyden.. det er jo alltid litt nervepirende før man har sett det vakre lille hjertet slå <3, og man blir også litt nervøs igjenn ei stund etter vi har sett det slå.. så mye man skal bekymre seg for :P Jeg har ultralyd også 06.08 da er jeg 11+5 så den i uke 7 og har begynt og bli litt små nervør igjenn om tenkt om hjertet har sluttet og slå og den lille er død... meen det går jo somregel bra!! de aller fleste har jo ikke sett eller hørt noe hjerte før den ordinære ultralyden så man må nesten prøve å glede seg istedenfor og tenke at alt er fiint i mellomtiden! (Y)

Back
Topp