8+4 blir stressa av småblødninga nå :(

Huff! Merkelig av legen å si det da :S Du får bare holde deg i ro, så krysser jeg alt jeg har for at spiren holder seg godt fast! :)

Takk. Ei venninne kom innom med stripstest til meg nå, streken er ikke så sterk som den va for 3 uker siden. Legger ved bilde.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1382643392787.jpg
    1382643392787.jpg
    58,8 KB · Visninger: 49
Ikke tenk på arket den ligger på, det er bruksanvisningen til eggløsningstestene.

For en tid tilbake var det et innlegg her om at G-tester når et visst metningspunkt av HCG. Når det blir høyere HCG enn det, blir visst testene svakere igjen.

Ja det har jeg opplevd med nr 1 og 2, men da var jeg mye lengre på vei.

Ringte legen i morges, fikk komme inn til kommunelegen pga blødning fortsatt. Leverte urinprøve, ingen uvi. Hadde samtale og undersøkelse. Han fant blod innvendig, livmorhalsen/tappen hadde lukket seg. Han skulle ringe sykehuset, så i begynnelsen av neste uke blir jeg sendt med flyet og skal på indre ul for å se hva det er som skjer. Inntil da måtte jeg ligge i ro. Følte at jeg endelig kom til en lege som tok meg seriøst og sjekket meg.

Takker :) nå er det bare å vente på tlf fra sykehuset.

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt er bra :)

Lykke til! Her er blødningene gått over til å bli mer brun utflod og levret blod.....merker at jeg er veldig spent på hvor dette vil gå... Krysser fingrene for deg når du skal inn og så håper vi på det beste!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så bra du blir sjekket ordentlig opp. Og angående testene så når de ett såpass høyt punkt at de vil bli svakere ja;)

Bra at du får komme på ultralyd da - håper helgen går fort for deg :) masse lykke til!

God at du får komme til ultralyd da :) Krysser fingrene for deg!

Back
Topp