8+4 blir stressa av småblødninga nå :(

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Det begynte for 3 dager siden m litt rødbrunt i utfloden, i går var det lott rødt i utfloden når jeg hadde vært på toalettet. Trodde det hadde stoppet, men i formiddag var det litt rødt på papiret (i utfloden). Har 2 barn fra før og ble rimelig stresset nå, mannen skal inn i militæret på søndag og dette behøvde jeg ikke nå. Har ingen hcg stripser hjemme, men eggløsningsstrips... så testet med den. Har ikke lyst å være masete så har ikke kontaktet lege ennå, og vi har 25 mil til nærmeste sykehus, så denne gangen har jeg ikke fått tatt tidlig ul heller. Dette ble mye, og kanskje litt rotete... er bare så himla redd for å miste :`( dette skulle være atpåklatten vår. Føler meg heller ikke så kvalm som jeg var for ca 4 dager siden... blir skikkeøig usikker.

Vedlegg

• 1382619973374.jpg
    1382619973374.jpg
    38,6 KB · Visninger: 99
Huff:-( kanskje du skulle tatt en telefon til legen bare for å få roet litt ned? Syns ikke du virker desperat hvis du gjør det :-)

Huff:-( kanskje du skulle tatt en telefon til legen bare for å få roet litt ned? Syns ikke du virker desperat hvis du gjør det :-)

Syns du skal ta en tur til legen :) Det er ikke bra for hverken deg eller knøttet om du går å er bekymret :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, om det igjen er spor av blod neste gang jeg må tisse så må jeg gå en runde med meg selv å få ringt. Pratet litt ang dette m kjæresten nå når han kom hjem fra jobb, og han ble veldig usikker ang militæruken sin, vi vet ikke helt hva vi skal gjøre...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dra til legen. Jeg fikk blødninger for et par dager siden og ringte direkte til legen. Fikk tatt ny ul og fått sykemelding fram til uke 12. Noen ganger er det visst en beskjed fra kroppen om å stoppe helt opp. Men det beste er å få sjekket det ut slik at den lille ikke blir påvirket mer enn nødvendig. Lykke til, det går nok bra skal du se

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Problemet med å få tatt ul for meg er at det er 25 mil til nærmeste sykehus :/

Det er ordentlig ekkelt når man oppdager sant, og man blir jo veldig skremt uansett om det skal være vanlig. Det beste ville vært å få sjekket det ut så du slipper å bekymre deg.
Lykke til :)

Da har man ringt, fikk komme 17.45. Herremin som jeg gruer meg, kjenner jeg har den ekkle klumpen i magen :S

Huff, ikke kjekt å kjenne på den frykten at noe er galt. Lurt av deg å ringe lege - et svar er alltod bedre enn å leve i uvisshet. Får satse på at det er noen med ul-apparat i nærheten så du slipper å reise hele den lange veien!

Krysser fingrene for deg - lykke til :-)

huff, ikke godt å gå å bekymre seg! håper det går bra med deg og spiren!

Hjemme igjen, å legen sa at det var normalt å blø mellom uke 7-9. Synes det høres merkelig ut, hadde det ikke slik med nr 1 og 2. Ingen sjekk. Ikke har dem utstyr til å sjekke htg nivået og dwm har ingen ultralydapparat, sånn er det vel å bo i utkants norge. Så jeg er like langt som når jeg dro til legen. Fikk beskjed om å gå hjem og ligge rolig, å blødde jeg ennå i morgen så kunne han ta en vurdering om han skulle sende meg til kirkenes på ul.

Skulle stå hcg nivået der... tlf og autocorrect er fjottete.

Jeg har hatt noenlunde det samme i 4 dager (brun utflod da) er i uke 6 i morgen. På legekontoret sa de det var veldig normalt. På ul i dag var det for tidlig å se noe mente legen. Skal igjen om 8 dager(da er jeg akkurat 7 uker). Håper og tror du kan ta det helt med ro :) så lenge det ikke kommer masse friskt rødt blod og ikke har veldig sterke smerter går det nok bra

Håper virkelig det går bra, men er så redd. Måtte slippe ut noen tårer da størstepia satt å tittet på barnetv og ikke oppdaget meg. Er så redd for at noe er galt, at jeg kanskje mister. Blir så irritert for at ikke utkanstrøk kam ha de samme hjelpemidlene som større plasser.

Kos gikk det i dag ?

Føler med deg, men vi kan ikke annet enn å holde motet oppe for de lille spirene våre <3 håper på det beste for oss begge

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gikk... tja hva skal man si.... fikk beskjed om å ligge i ro. Ingen undersøkelse, ikke noe urinprøve med måling av hcg, og ingen henvisning til ul. Akkurat like klok som før jeg dro ned på legevakten.

Ja håper vi klarer å gå helt ut tiden. Man får faktisk ett forhold til magen og jeg får helt vondt i meg av å tenke på det j $#@#// blodet. Spirene må holde seg fast, så de får se hvor fint vi har det her ute.

Back
Topp