8 åringer

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Har en på straks 8 år som alltid har vært så grei å ha med å gjøre, men som blir bare meg og mer frekk i munnen. Svarer tilbake og gjør ikke som vi sier. Bruker stygge ord også. Er dette normalt for denne alderen? Blir gal.
 
Merker eldste som blir 7 år nå i desember også er blitt frekkere den siste tiden, begynte da han begynte på skolen i fjor. Blitt verre den siste tiden.
 
Merker eldste som blir 7 år nå i desember også er blitt frekkere den siste tiden, begynte da han begynte på skolen i fjor. Blitt verre den siste tiden.
«Godt» å høre det er flere som opplever det. Håper han ikke oppfører seg sånn på skolen.
 
«Godt» å høre det er flere som opplever det. Håper han ikke oppfører seg sånn på skolen.
Heldigvis ikke. På skolen er han strake motsetning. En stille, rolig gutt som nekter å prate/prater lite og gjør lite ut av seg. Tar ut alt hjemme
 
Ohh kjenner meg sånn igjen i 9 åringen min. Han har vart sånn en stund nå. Går hoppas det gir seg snart
 
9 åringen var veldig kverulant å ganske frekk til tider i fjor. Vært noe bedre i år.

Tror det hører med alderen, niesen min og lilliebroren min født samme året var også sånn i følge foreldrene.
 
Håper det ikke varer altfor lenge:wacky: Han kjeder seg noe helt sykt også da, så det er da det er verst. Han klarer ikke å finne på noe og gidder heller aldri noe og dette går utover lillebroren. Og vi blir gale!
 
Tror det hører med alderen. Min niåring er også sånn og vært en lang stund...
 
min gutt han er grei eigneste han seir nor han banner er oftest vondt rygg eller noke so plager han men etter det so er alt bra da
 
Har en på straks 8 år som alltid har vært så grei å ha med å gjøre, men som blir bare meg og mer frekk i munnen. Svarer tilbake og gjør ikke som vi sier. Bruker stygge ord også. Er dette normalt for denne alderen? Blir gal.
Bonusen min hadde en lang periode med total respektløshet fra 8 til 11år. Blitt bedre igjen nå når han er 12. :schocked028 tror det er en fase med mye tanker om selvstendighet å det å ville passe inn osv. mye som skjer i kropp og sinn.
 
Bonusen min hadde en lang periode med total respektløshet fra 8 til 11år. Blitt bedre igjen nå når han er 12. :schocked028 tror det er en fase med mye tanker om selvstendighet å det å ville passe inn osv. mye som skjer i kropp og sinn.
Å nei, det var lenge:arghh: Heldigvis vært bra en stund nå. Går nok i perioder, men jammen er det slitsomt med en unge med en helt annen personlighet:p
 
Høres ut som mi på 6... det er visst helt normalt for barn å gå gjennom en sånn fase ifølge pedagogen i barnehagen
 
Min på 9 kan være et mareritt til tider, skikkelig fjortis oppførsel og kjempefrekk!
 
Back
Topp