.

Slapp av og vær hjemme fra jobb du [:)]
viktig å høre på kroppen når den gir tegn [:)]
kjenner du liv hver dag til vanlig?? prøv å spis no søtt og legg deg ned på sofaen :)
det sa legen min til meg at jeg kunne gjøre for å få kjenne liv [;)]

Slapp av du nå også må du ha god bedring :)

Det er alltid kjedelig å måtte ta den telefonen for å si at man ikke kommer på jobb, men det er en nødvendighet for at du skal få det bedre.

Du må stelle pent med deg selv, vet du. Lytt til kroppen. Det er alltid det beste. Du vet hva som er riktig for deg. Kanskje den lille merker at du er sliten og stresset. Derfor den ikke har sparket fra seg. Det kommer seg nok.

God bedring! [:)]

Uff kjenner følelsen. Har nettopp vært til legen og fått 14 dagers sykemelding. Kvir meg til å levere den på jobb i morgen. Men jeg er nødt til å tenke på meg selv, det er ingen der som gjør det i alle fall.
Slapp av med god samvittighet, det har jeg tenkt å gjøre[:)]

Har forresten ikke kjent antydning til bevegelser i  hele dag, men legen fant hjertelyden med en gang. Kanskje de små trollene trenger litt hvile de også?[:)]

Ta 3 dager når du først er i gang [:D]

Men du, det er ikke vanlig å kjenne liv HVER DAG nå, de små kreka sover mesteparten av dagen og ikke på langt nær alle bevegelsene de gjør kan kjennes. Det skal nok mer til enn litt lite søvn og en sliten mamma over så kort tid kan gjøre noe galt.
Ta det med ro, ikke stress med det, men slapp av og kom ovenpå igjen!

Og så ligger de vel og boltrer seg inn mot ryggraden og sidene også, ikke bare mot magen [:)]

jobber du kun natt ? om du ikke klarer det så sykmeld deg eller få tilrettelagt med dag eller kveld..
jeg går kun natt, merker det er slitsom, men tør ikke sykmelde meg enda, siden jeg akkurat har søkt på den jobben jeg går i og ikke har noe fast

Ta vare på deg selv - og dermed også den lille i magen din!
Vær hjemme og HVIL UT og ikke tenk på å ha dårlig samvittighet!!

Sov godt

Veldig lurt at du tar egenmld å får hentet deg inn ijænn.. :) vikti å tenke slik så man ikkje blir helt utslitt. å kan tenke meg bekrymringene er store når du ikke har kjent liv heller, men er vel barnet som merker at du er sliten stresset. du kjenner nok bevegelser når du får slappet av litt.

Back
Topp