.....

PS.I Love You

Gift med forumet
Testen var negativ i dag også.. så da er det over og ut!!

Noen som vet om jeg må gå på Crinone når jeg har testa negativt??? eller kan jeg bare slutte??

Nei så leit[:(]Føler med deg,har hatt en del negative tester.Bare ikke gi opp du,en dag blir det din tur[:)]

Uff, dette var veldig trist [:(] Skjønner at du er lei deg [:(] 

ORIGINAL: Lille Mille

Skikkelig kjiperen[:(] Takk for stooor bamseklem

ikke gi opp lille venn,din tur kommer vet du[:)]
tenk positivt fremover!Selv om det er lettere sagt enn gjort.

Så trist[:(]
Men, det blir din tur også!
Ta godt vare på deg selv!
Masse gode klemmer

Uff så trist[:(] Hadde håpet for deg nå... Håper dere kommer raskt i gang igjen og at det nå kan bli IVF på dere[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Ivara

Å nei [:(] Dette var trist bling.

Sender over en goooood klem. Ta vare på deg selv i dag.

Crinonen kan du slutte med nå

nei og nei så dumt[:(][:(][:(]men som de andre skriver ikke gi opp håpet, din dag kommer der du står med positiv test[;)][;)]ring hausken angående crionene,tør ikke svare på det.sender deg en masse klemmer

Å nei, så trist. Lov å være skikkelig lei seg nå. Neste gang er nok DIN tur

Det var trist å høre[:(] Vet alt om hva du føler nå[:(] Håper skuffelsen legger seg etterhvert, og at du tar neste forsøk med godt mot[:)]

sign

Bedre lykke neste gang!

ORIGINAL: ElinR

uff d var ikke slik d skulle gå kjære bling[:(][:(][:(][:(] sender deg masse trøsteklemmer!!!

Signerer og sender over varme tanker[:)][:(]

Guri så trist, var jo ikke sånn dette skulle ende. Ikke mist motet bling, ta deg tid til å være lei deg og skuffet nå - også går du mot neste forsøk med friskt mot og positive tanker. Det kommer til å bli din tur[:)] Klem fra *blomsterpia*

[8|]

Nei, nei, nei...... [:(] Skjønner at du er lei deg. Kan tenke meg at fallhøyden blir litt høyere etter inseminasjonen. Nesten så jeg gruer meg til å begynne nå..... Når kan du starte opp igjen da?

Masse klemmer sendes din vei....

å nei, dette var trist...hadde trua på deg, og håpa du og kunne koma i mai forumet....

tenke masse på deg, ikkje gje opp.............

klem

Back
Topp