ORIGINAL: tunafish
ORIGINAL: Fleur
Har selv vært hos han på legevakten og han virka veldig okei, og samboeren min og familien har hatt ham i årevis og er veldig fornøyd, så tror han skal være bra altså.
Hadde det ikke vært for at jeg er gravid og er i en slags prosess med min lege, hadde jeg byttet jeg også.
Skal dere flytte til Bleikemyr, ja? Synd da, for da kommer vi ikke på samme barselgruppe [:D] men kanskje vi møtes på vanngym [:)][:)][:)] Har dere kjøpt hus?
Høh.. E d så mange som føde samtidig i lille Haugesund at dem dele opp barselgruppan etter kor vi bor? [:D] Kæm e d som sett opp dem gruppan? Æ har ikke vært t jordmor enda, men står i kø på Bleikmyr.
Neei, vi ska lei en enebolig. Foreløpig ska vi bare bo i haugesund ut 2010, så ane vi ikke kor ferden går. Men va en familie som skull lei ut huset sitt i akkurat den perioden vi ska vær her, så det passa jo perfekt :)
Håpe iallefall vi treffes på vanngym da, har meldt mæ på gjennom nettsia, men ikke fått nå bekreftelse.. kanskje æ burde ring å hør imorra! Ska du i sept eller okt?
Hehe, ja, de deler opp gruppene etter hvilken helsestasjon man hører til (og hvilken måned man føder). Det er tre helsestasjoner - Bleikemyr, sentrum og Rossabø [:)][:)]
Kan dog bli venner med andre utenom barselgruppa da [:D][:D][:D][:D][:D]
Jeg har vært hos jordmor på Bleikemyr nå nettopp faktisk. Kjenner henne fra sist svangerskap, pluss at hun er fadderen til samboeren min, men hun sa at det hadde vært hektiske tider der for hun ene jordmora var i barselpermisjon og hun andre var langtidssykemeldt. Nå tror jeg det skulle begynne ei ny der, så da ble det i alle fall litt lettere å få time. Helt super hun jeg går til, og jordmødre har mye bedre tid enn legene - jeg gikk bare til jordmor sist, faktisk.
Jeg har forresten heller ikke fått noe bekreftelse på at jeg er meldt på vanngymmen. Må kanskje ringe eller sende melding og høre.... [8|][8|] Så noen skrev lengre oppe her at det var fullt på vanngymmen i september, men oktober er sikkert supert det også - da har jeg sjansen til å bli litt bedre også, siden jeg er så vanvittig heldig å ikke ha noe liv for tida, på grunn av den ekstreme svangerskapskvalmen min. Hurra.
Forresten praktisk med huset dere kunne leie [:)][:)][:)]