.

Mamma`n til Sandra

Gift med forumet
[:'(][:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]

Bare glem det

Du.. jeg rakk ikke lese jeg [:(] Men jeg kan være sint på dine vegne jeg også [:@] Håper du føler deg bedre snart *Isabella* [;)]

Er bare at ei på jobben hos meg har gått gjennom det samme som oss ang prøverør. de har vert prøvere i snart 2 år og vi har drevet med prøverør i over 1 år nå. hun ble gravid på første forsøk og sa hun skulle ta hensyn til meg siden jeg sliter med dette. men nå etter hun ble gravid begynte hun å gå med kanontrange topper/gensere. Ja jeg forstår hun er glad for at hun er gravid. men føler ikke at hun tar noe hensyn til meg når hun gjør sånn. før hun ble gravid gikk hun alltid med vide overdeler.

Ja jeg er kanskje rar, men jeg hadde ikke gjort det hadde det vert jeg som var gravid og hun som slet enda med å bli det.

ORIGINAL: ElinR

skjønner deg veldig godt jeg isabella, hun kunne vært litt mer fintfølende syns jeg....håper du blir gravid snart snuppa[;)]

takk [:)]
Håper og det, for nå kjenner jeg at det blir verre og verre hele tiden å ikke ha en liten i hus som jeg skal oppdra og elske av hele mitt hjerte.

Uff jeg skjønner at du blir lei deg av det [:(] Men du, snart ER det din tur til å strutte med magen også [;)] Krysser fingre og tær for det [;)]

håper det hvertfall. hadde vert så kos å sitte på julaften og være gravid:)

ORIGINAL: Ivara

Skjønner at dette er vondt, man "forventer" liksom mer av andre slitere.
Sender over en klem Isabella, håper det snart er din tur til å strutte med magen [:)]

Jeg vet i hvert fall at andre gravide ikke tar hensyn. Men gravide slitere hadde jeg trodd.

Bare vent Isabella, det blir deg snart![:D]

Back
Topp